کد خبر : 1760493 | 19 خرداد 1400 ساعت 08:25 | 55.3K بازدید | 7 دیدگاه

مرد آرام تیم ملی 

آقا وحید؛ سکوت سرشار از افتخار

گلزن سابق تیم ملی و نماینده ایران در بوندس‌لیگا، حالا در چهره دستیار اسکوچیچ در تمرین تیم ملی دیده می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در شرایطی به بحرین سفر کرده بود که کادر فنی تیم ملی باید خود را ثابت می‌کرد و در بازی حساس با بحرین محکوم به پیروزی شده بود. ایران دو بازی اول خود در بحرین را پیروز شد و در این بین نباید از نقش وحید هاشمیان دستیار اسکوچیچ غافل شد.

 

هاشمیان به همراه اسکوچیچ مهمان همیشگی ورزشگاه‌های بدون تماشاگر بازی‌های لیگ برتر بودند. آن‌ها تمام بازی ها را زیر نظر داشتند و حتی در میان حساس ترین بازی‌های لیگ نقشه پیروزی چهار بازی حساس تیم ملی ایران را می‌کشیدند. او که بازمانده کادرفنی تیم ملی از بازی های رفت و آن شکست های تلخ است  انگیزه زیادی برای کسب چهار پیروزی متوالی با تیم ملی دارد.

 

هاشمیان که سال‌ها در فوتبال آلمان حضور داشته است از تجربه بازی در هامبورگ، بوخوم و هانوفر برای ساختن تیمی با نظم، هماهنگ و تشنه گل‌زنی و پیروزی تا آخرین لحظه بازی، استفاده می‌کند. وحید هاشمیان، هلی‌کوپتر فوتبال ایران که در مرحله اول مقدماتی ۲۰۰۶ هم با درخششی فوق العاده دروازه ژاپن را گشود حالا در قامت مربی اینطور آرام و با طمانینه در حال آموزش آموخته های خود به شاگردانش برای هموار کردن راه ششمین صعود فوتبال ایران به جام جهانی است.

 

1610117

 

1610118

دیدگاه‌ها