کد خبر : 1760499 | 19 خرداد 1400 ساعت 09:28 | 34.6K بازدید | 0 دیدگاه

روخی بلانکو میزبان رقیب همشهری؛

برگزاری بازی‌های خانگی رئال در واندا مترو پولیتانو

رئال مادرید مشغول بررسی امکان برگزاری بازی های خانگی خود در ابتدای فصل بعد در ورزشگاه واندا متروپولیتانو، استادیوم تیم رقیب همشهری، اتلتیکو مادرید است.

برگزاری بازی‌های خانگی رئال در واندا مترو پولیتانو

به گزارش "ورزش سه"، از برنابئو به دی استفانو و از دی استفانو به واندا مترو پولیتانو، پیش از آنکه رئالی ها بالاخره به سانتیاگو برنابئو بازگردند؛ ورزشگاهی که از تاریخ دوم مارس سال 2020 دیگر نتوانسته اند به آن پا بگذارند.

این مسیری است که رئال مادرید در "عملیات بازگشت" دنبال می کند. رئال مادرید در حال حاضر در حال بررسی امکان برگزاری نخستین بازی های فصل بعد در ورزشگاه روخی بلانکو است. رئال قصد دارد تا بازی های ابتدایی فصل بعد را در واندامتروپولیتانو برگزار کند و هم‌زمان کار تجهیز سانتیاگو برنابئو را به پایان برساند تا بالاخره پس از بازگشایی تدریجی ورزشگاه‌ها بتوانند شاهد بازگشت هواداران به سکوهای برنابئو باشند.

 

1610131

 

"عملیات بازگشت به برنابئو" که در حال حاضر در حال اجرا شدن است، پیش از بازگشت نهایی به برنابئو یک گام دیگر را نیز در نظر دارد. احتمال بازگشت هواداران به سکوها دلیلی است که باعث شده رئال مادرید به جای بازی در ورزشگاه دی استفانو مانند فصل پیش، حضور در واندا را در نظر بگیرد.

 

1610139

 

مخصوصا با توجه به تزریق مالی که حضور 20 تا 30 هزار هوادار در ورزشگاه روخی بلانکو می تواند برای رئالی ها به ارمغان بیاورد، چیزی که دی استفانو با ظرفیت محدودی که دارد نمی تواند در اختیار رئال مادرید قرار دهد.

به همین دلیل است که ایده برگزاری مسابقه های خانگی در واندا مترو پولیتانو تا زمان آماده شدن برنابئو، به ذهن مدیران رئال مادرید خطور کرده است.

باشگاه ها مدت ها است که منتظر بازگشت هواداران به ورزشگاه ها هستند و رئال هم می خواهد از این فرصت از همان ابتدای فصل استفاده کند.

همه اینها با توجه به بهره گیری از هماهنگی و سازگاری مناسب با اتلتیکو است که باعث می شود این طرح کمکی قابل اجرا باشد، جدا از این واقعیت که اگر این ایده در نهایت به نتیجه برسد، لازم است که طرح توسعه استراتژی قطعی رئال در بسیاری از جنبه های سازمانی و اقتصادی به پایان برسد.

از سوی دیگر اتلتیکو درمورد این طرح اظهارنظر نخواهد کرد تا زمانی که رئال مادرید درخواست خود را رسما به این باشگاه ارائه کند.

 

1610137

 

البته تنها یک سال پیش بود که اتلتیکو اعلام کرده بود که حاضر است به رئال تا زمان آماده شدن برنابئو کمک کند. انریکه سرزو، رییس اتلتیکو مادرید، در مورد این احتمال صحبت کرد که رئال مادرید بتواند در مدت زمان بازسازی سانتیاگو برنابئو در واندا بازی هایش را انجام دهد. وی در مراسمی با حضور شهردار مادرید گفت: "کسی تردید نداشته باشد که ما در اختیار رئال مادرید خواهیم بود، هیچکس به این موضوع شک نکند."

خوزه لوئیز مارتینز-آلمیدا، قلب روخی بلانکو، نیز از این احتمال حمایت می کند: "این اولین باری نیست که چنین اتفاقی می افتد و البته اگر باشگاه مشکلی نداشته باشد، هواداران نیز مشکلی نخواهند داشت".

 

 

دیدگاه‌ها