کد خبر : 1760511 | 19 خرداد 1400 ساعت 10:21 | 50.4K بازدید | 10 دیدگاه

ایران – کامبوج؛ ترکیب تغییر می کند

بازی تیم ملی در برابر کامبوج اهمیتی برای تیم ملی فوتبال کشورمان ندارد و نتیجه این بازی تغییری در سرنوشت ایران ایجاد نخواهد کرد.

ایران – کامبوج؛ ترکیب تغییر می کند 

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به انصراف کره شمالی از حضور در ادامه مسابقات و با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا نتایج تیم های پنجم در گروه ها پاک می شود و آنوقت شرایط تیم ها  برای صعود بررسی می شود. در گروه c رتبه پنجمی از آن کامبوج خواهد شد و تیم ملی با هر نتیجه ای در برابر این تیم به پیروزی برسد در مسیر صعود ثمر بخش نخواهد بود. به نوعی این بازی برگزار می شود تا نتیجه آن در پرونده فوتبال ایران بایگانی شود. 

 

بر همین اساس احتمالا اسکوچیچ تیم ملی را در این بازی با یک ترکیب جدید روانه میدان خواهد کرد تا هم بازیکنانی که کمتر فرصت حضور  در ترکیب تیم را پیدا کرده اند بازی کنند وهم اصلی های تیم با استراحت برای حضور در مسابقه با عراق آماده شوند. تیم ملی فوتبال کشورمان تنها تیم حاضر در گروه c است که یک بازی بیشتر به نسبت رقبا برگزار خواهد کرد و اسکوچیچ قصد دارد با استراحت دادن به اصلی ها شرایط را برابر کند. 

 

بازی های گروه c به وضوح پیداست از نظر بدنی شرایط ایده آلی ندارد و این به خاطر گرمی و شرجی بودن شرایط آب و هوایی منامه است و از سویی تیم ها در حالی مهیای حضور در این بازی ها شدند که بازی های لیگ به تازگی پایان یافته و بازیکنان کمی خسته هستند. البته لیگ برتر در کشور ما هنوز در جریان است و بعد از بازی های ملی هفته های پایانی آن برگزار خواهد شد. استراحت دادن به ملی پوشان اصلی ایده ای است که اسکوچیچ در بازی با کامبوج پیاده خواهد کرد. 

 

در بازی رفت تیم ملی با نتیجه جالب 14 – 0 در استادیوم آزادی حریف را شکست داد اما با توجه به شرایط خاص در بازی برگشت بعید است این نتیجه تکرار شود.

دیدگاه‌ها