کد خبر : 1760515 | 19 خرداد 1400 ساعت 10:48 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

اشتباهات عمدی نیست اما دقت کنید 

خلیفه اصل: بالاخره روزی خدا به ما نگاه خواهد کرد

استقلال خوزستان در دور برگشت و در بازی های مهم که میزبان بوده امتیازات حساسی را از دست داده و اکنون به همین بهانه با 42 امتیاز تیم هشتم جدول بشمار می رود.

خلیفه اصل: بالاخره روزی خدا به ما نگاه خواهد کرد 

به گزارش "ورزش سه"، این بدین معنی است که استقلال خوزستان 5 امتیاز با تیم های اول و دوم جدول فاصله دارد و برای صعود به لیگ برتر باید در هفته های پایانی منتظر لغزش دیگر تیم ها هم باشد. در هفته ی 28 ام استقلال خوزستان همانند دیدار با خیبر خرم آباد با صدرنشین مساوی کرد در حالی که اگر این دو بازی را می برد اکنون 46 امتیازی و به همراه مس کرمان تیم سوم جدول بود. 

 

امیر خلیفه اصل، سرمربی تیم استقلال خوزستان بعد از بازی با هوادار که با نتیجه مساوی یک بر یک پایان یافت خطاب به خبرنگاران گفت:  پیش خودم شرمنده هستم که پس از هر بازی به خاطر این که نمی توانیم نتایج مورد دلخواه را کسب کنیم، از مردم خوزستان عذرخواهی می کنم اما باور کنید در این دیدار به جز ۲۰ دقیقه ابتدایی که خوب نبودیم، بعد از این که گل دریافت کردیم، مطلقا بازی در اختیار تیم ما بود. در نیمه دوم نیز با صحبت هایی که با بازیکنان داشتیم و تعویض هایی که انجام شد، موقعیت هایی به دست آوردیم و حداقل سه فرصت تک به تک را به گل تبدیل نکردیم و حتی داور دو پنالتی را به سود ما اعلام نکرد. واقعا نمی توانیم با داور مبارزه و جنگ کنیم. چرا داوران از حجب و حیای ما سوء استفاده می کنند؟

 

سرمربی استقلال خوزستان ادامه داد: این جدول با یک امتیاز، بالا و پایین می شود و نیاز داریم که داوران بیشتر دقت کنند. من نمی گویم که عمدا به این صورت قضاوت می کنند و می گویم سهوی است اما خواهش می کنم که بیشتر دقت کنند زیرا زحمات تیم ها هدر می رود. ما هفته ها است که در این هوای گرم تمرین می کنیم. به تیم هوادار هم که تیم بسیار خوبی بود تبریک می گویم ولی من فکر می کنم که اگر از فرصت‌های‌مان استفاده می کردیم، می توانستیم برنده این بازی باشیم. ما تمام تلاش مان را برای سرافرازی استقلال و مردم خوزستان می کنیم و بالاخره نیز یک روز خدا به ما نگاه می کند و توپ‌های‌مان به گل تبدیل می شود. امیدوارم بازیکنان‌مان تمرکز کنند تا توپ‌های‌مان به گل تبدیل شود و دل هواداران را شاد کنیم.

دیدگاه‌ها