کد خبر : 1760519 | 19 خرداد 1400 ساعت 10:57 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز مذاکرات رسمی آدانا اسپور با ستاره الهلال

رئیس باشگاه آدانا اسپور ترکیه به صورت رسمی از آغاز مذاکرات با بافتیمبی گومیس ستاره فرانسوی الهلال خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، با وجود انتشار اخبار گوناگون توسط رسانه های سعودی مبنی بر ماندن یا جدایی بافتیمبی گومیس از جمع آبی های ریاض، همچنان آینده این بازیکن نامشخص است و باید دید در نهایت گومیس در الهلال باقی خواهد ماند یا راهی تیم دیگری می شود.


در همین رابطه وب سایت fotomac ترکیه در مطلبی از آغاز مذاکرات رسمی یک باشگاه در سوپرلیگ ترکیه با گومیس خبر داد. fotomac نوشت: آدانا دمیر اسپور یکی از تیم های جدید سوپرلیگ در حال تدارک برای منفجر کردن بمب های خود در بازار نقل و انتقالات، قبل از آغاز فصل آینده است. 


رئیس باشگاه مورات سانکاک اظهار داشت که آنها با بافتیمبی گومیس مهاجم سابق کهکشانی ها (گالاتاسرای) دیدار خواهند کرد، در حالی که دنی ولبک و ماریو بالوتلی نیز در دستور کار آنها هستند.

 

1610189


این روزنامه در ادامه نوشت: مورات سانکاک رئیس آدانا دمیر اسپور در اینستاگرام شخصی خود گفت: "بافتیمبی گومیس در حال حاضر در استانبول است. او برای مذاکره با ما نیامده است، اما ما با گومیس ملاقات خواهیم کرد. ولبک و بالوتلی نیز در لیست ما هستند.


چند روز پیش روزنامه الریاض نوشت که گومیس به همراه جووینکو در الهلال ماندنی هستند اما دیروز روزنامه الاقتصادیة از پیشنهاد یک باشگاه قطری برای جذب گومیس خبر داد و اکنون نیز fotomac از آغاز رسمی مذاکرات آدانا دمیر اسپور با این مهاجم فرانسوی خبر داده است.


پس از جذب موسی مارگا مهاجم اهل مالی پورتو، آینده گومیس در الهلال نامشخص است و باید دید در نهایت او چه تیمی را برای فصل بعد انتخاب می کند. الهلال حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست.

1610188

دیدگاه‌ها