کد خبر : 1760535 | 19 خرداد 1400 ساعت 11:46 | 62K بازدید | 0 دیدگاه

مسیر اردن برای کمک به صعود ایران!

تیم فوتبال اردن دو دیدار سخت برابر کویت و استرالیا برای رسیدن به مرحله بعد رقابت‌ها خواهد داشت.

مسیر اردن برای کمک به صعود ایران!

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال اردن با پیروزی ۳-۰ برابر نپال گام بلندی برای صعود برداشت اما دو دیدار سخت و طاقت فرسا برابر کویت و استرالیا در ادامه خواهد داشت.

 

رئیس فدراسیون فوتبال اردن به بازیکنان این تیم برای صعود به مرحله بعد قول پاداش ۱۵ هزار دلاری به هر نفر داده است تا در شرایط سخت و بحرانی فوتبال اردن از نظر مالی، یک انگیزه ویژه به بازیکنان این کشور داده شود.

 

تیم فوتبال اردن هم اکنون با ۱۳ امتیاز پس از استرالیا در رده دوم قرار دارد و در دیدار بعدی باید در برابر کویت میزبان قرار بگیرد. کویت نیز با ۱۰ امتیاز در رده سوم است و می‌تواند در صورت پیروزی برابر اردن با توجه به دیدار پایانی برابر نپال، به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کند. 

 

گفتنی است تیم ملی اردن در آخرین دیدار خود باید در برابر استرالیا قرار بگیرد و قطعا نبرد سختی برای این تیم خواهد بود. برد اردن در مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ قطعا انگیزه مضاعفی برای استرالیا خواهد بود که بتوانند بازهم آن باخت تلخ را جبران کنند

 

تساوی اردن برابر کویت و سپس شکست مقابل استرالیا می‌تواند بهترین نتیجه برای تیم ملی ایران باشد تا تیم دوم این گروه نتواند بیش از از ۱۴ امتیاز کسب کند. در دیدارهای مرحله رفت تیم اردن با کویت به تساوی رسید و استرالیا نیز برابر اردن با یک گل پیروز شد.

دیدگاه‌ها