کد خبر : 1760544 | 19 خرداد 1400 ساعت 12:28 | 53.3K بازدید | 5 دیدگاه

رفتار عجیب مدیریت علیه گلر آبی‌ها

رشید مظاهری در موقعیت خطرناک در استقلال

رفتار مدیریتی استقلال طی چند وقت اخیر در خصوص رشید مظاهری این بازیکن را در شرایط عجیبی قرار داده است.

رشید مظاهری در موقعیت خطرناک در استقلال

به گزارش "ورزش سه"، رشید مظاهری که در ابتدای لیگ بیستم از تراکتور به جمع آبی‌پوشان اضافه شد، طی مدت اخیر با رفتار عجیبی از سوی مدیریت باشگاه مواجه شده که شاید در تصمیم وی برای ادامه همکاری با آبی‌پوشان در فصل آتی تاثیر داشته باشد.

 

در شرایطی که فرهاد مجیدی طی روزهای اخیر حملات تندی را متوجه مدیریت باشگاه و خصوصا احمد مددی به عنوان مدیرعامل آبی‌ها داشته، رشید مظاهری نیز طی ماه‌های اخیر با تصمیمات عجیبی از سوی مدیریت مواجه بوده است. موضوع اول مربوط به جریمه در خصوص مصاحبه درباره وضعیت تغذیه باشگاه در اردوی پیش از بازی با نفت مسجدسلیمان بود که جرایمی را متوجه برخی بازیکنان و خصوصا رشید مظاهری کرده است.

 

مظاهری که طبق بندی در قراردادش باید در موعد مقرر شده درصد مقرر شده خود را از باشگاه دریافت می‌کرد، تاکنون به این مهم نرسیده است و علیرغم اینکه قادر بود با فسخ یکطرفه قراردادش در نیم فصل به پیشنهاد اغوا کننده‌ای که به دستش رسیده بود پاسخ مثبت بدهد، با توجه به شرایطی که در این تیم داشت و نظر هواداران را جلب کرده بود، آن را نادیده گرفت. 

 

 

با این حال دو جریمه دیگر از سوی احمد مددی در پرونده این بازیکن باعث شده تا او از نظر روحی روانی شرایط سختی را متحمل شود. جریمه اول مربوط به ماجرای سعید عزیزیان است که باشگاه بدون در نظر گرفتن دفاعیه این بازیکن و در ادامه رای نهایی کمیته انضباطی 10 درصد وی را جریمه کرده است. این در حالیست که طبق ادعای سعید عزیزیان هنوز این شکایت به جریان نیفتاده است و به طبع آن حکم رسمی نیز دریافت نکرده است. با این حال احمد مددی با رفتاری عجیب پیش از دیدار این تیم برابر پیکان این جریمه را به وی ابلاغ کرده بود تا گلر آبی‌ها با روحیه‌ای متزلزل وارد این بازی شود. 

 

جریمه دیگر مربوط به عدم همراهی این گلر در سفر به رفسنجان است؛ مظاهری که با دریافت گواهی پزشکی و ارائه آن به محمود فکری، سرمربی وقت استقلال و استعلام از سوی کادرپزشکی در سفر به رفسنجان تیم را همراهی نکرده بود، اکنون در اقدامی عجیب از سوی مدیریت باشگاه با جریمه دیگری از این جهت مواجه شده است. 

 

مجموعه اقداماتی که اکنون باعث شده تا مظاهری که به دلیل مصدومیت اردوی تیم ملی در منامه را از دست داده با شرایط روحی متزلزلی در اردوی تمرینی این تیم حاضر شود و در انتظار مشخص شدن وضعیت خود در خصوص این جرایم باشد. فرهاد مجیدی طی چند وقت اخیر انتقادات تندی را نسبت به نحوه مدیریت احمد مددی داشته و هواداران این تیم نیز با به جریان انداختن کمپین‌هایی خواهان پایان همکاری احمد مددی با این باشگاه شده‌اند و به نظر می‌رسد به زودی باید شاهد اقدام وزارت ورزش در این خصوص شد. خصوصا که بعد از دستگیری خلیل زاده، اکنون هیات مدیره آبی‌ها در انتظار مشخص شدن وضعیت جدیدی است و با توجه به شرایط شکل گرفته و انتقاداتی که متوجه احمد مددی است باید منتظر تصمیم جدیدی در روزهای پایان دولت از سوی وزارت ورزش برابر هیات مدیره آبی‌ها بود.

دیدگاه‌ها