کد خبر : 1760548 | 19 خرداد 1400 ساعت 12:37 | 12.7K بازدید | 1 دیدگاه

آغاز مذاکرات برای حفظ لیست علیمنصور (عکس)

مدیرعامل آلومینیوم روز گذشته در تمرین این تیم حضور یافت.

به گزارش "ورزش سه"، سعید عباسی در حالی به دیدار بازیکنان آلومینیوم رفت که هفته گذشته علیرضا منصوریان لیست بازیکنان مورد نظر خود برای تمدید و خرید را به او داده و عباسی نیز تلاش می‌کند تا هرچه زودتر مذاکرات را به انجام برساند.

 

علیرضا منصوریان در جلسه ای که با هیئت مدیره و مدیرعامل آلومینیوم اراک داشت، این نکته را ضروری دانست که تمدید قرارداد با تمام بازیکنان موجود در دستور کار باشگاه قرار گیرد. او قصد دارد که تیم فعلی خود را حفظ کرده و با همین نفرات به دنبال حضور در ادامه مسابقات باشد. بنابراین در صورت تمدید قرارداد همه بازیکنان، آلومینیوم حضور حداقلی در نقل و انتقالات خواهند داشت.

 

مدیرعامل آلومینیوم در دیدار با بازیکنان به آن ها وعده داد که تا هفته آینده میزان دریافتی شان به 75% برسد و همچنین تا پایان فصل فوتبالی و جلسه تمدید قرارداد، تسویه حساب صورت گیرد. این در حالی است که چند تیم لیگ برتر از جمله پرسپولیس تاکنون تنها 60% پرداختی به بازیکنان داشته اند.

 

با این حساب به نظر می‌رسد آلومینیومی ها قصد دارند که برای فصل آینده نیز علیرضا منصوریان سرمربی موفق خود را حفظ کنند و در تلاشند تا تیمی کامل را برای او مهیا کنند.

 

1610218

دیدگاه‌ها