کد خبر : 1760562 | 19 خرداد 1400 ساعت 13:51 | 19.8K بازدید | 2 دیدگاه

سرمربی سابق لاروخا؛

نمی دانم چرا راموس در تیم ملی نیست!

خوزه آنتونیو کاماچو، سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا، درباره غیبت راموس در یورو 2020 صحبت کرده است.

نمی دانم چرا راموس در تیم ملی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، غیبت سرخیو راموس در بین بازیکنانی که لوییس انریکه برای شرکت در یورو 2020 به اردوی تیم ملی اسپانیا دعوت کرده بود، تردید های بسیاری را درباره درست بودن این تصمیم سرمربی لاروخا به وجود آورد.

 

1610236

 

غیبت راموس همچنین باعث به وجود آمدن اختلاف نظر در بین هواداران و کارشناسان فوتبال اسپانیا شد. خوزه آنتونیو کاماچو که سال ها پیش از انریکه هدایت تیم ملی اسپانیا را بر عهده داشته است، تلاش کرده تا نوری به زوایای تاریک این مسئله که همچنان دلایلش کاملا روشن نیست، بتاباند.

کاماچو معتقد است که مسئله سرخیو راموس و تیم ملی اسپانیا اندکی عجیب است و او متوجه نمی شود که چه اتفاقی دارد می افتد.

 

1610237

 

کاماچو گفت: "آنها می گویند که با هم صحبت کرده اند، او و لوییس انریکه، و دیگر کسی چیزی نمی داند. من نمی دانم که او تصمیم درستی گرفته است یا نه. اما اگر کاپیتان من برای اولین بازی آماده نبود اما به بازی دوم یا سوم می رسید، من نمی دانم دیگر مشکل چه می توانست باشد!"

کاماچو همچنین درباره وضعیت واکسیناسیون تیم ملی اسپانیا گفت: "باید حقیقت را به مردم گفت. رقابتی مثل یورو و قهرمانی اروپا باید در شرایط خاصی برگزار شود. همه باید شرایطی را که یوفا تعیین کرده، داشته باشند و اگر کسی این شرایط را ندارد، نباید به این رقابت ها بیاید."

 

1610238

 

کاماچو همچنین با شرایط سختی که لوییس انریکه با آن دست به گریبان است ابراز همدردی کرد و گفت: "او به بهترین وجهی که می تواند با این شرایط کنار خواهد آمد. مشکلات را حل می کند، به بازیکنان روحیه می دهد، به تیم امید می دهد، اما در حالی دارد جلو می رود که مجبور است با تمام این مشکلات غیرمترقبه رو به رو شود و به اصطلاح بداهه گویی کند. اگر شما هم عضوی از خانواده‌تان واکسن دریافت نکرده، او هم به اندازه یک فوتبالیست حق واکسینه شدن دارد. اما دولت، قبل از یوفا، این تعهد را دارد که شرایط بازی در یورو را فراهم کند."

دیدگاه‌ها