کد خبر : 1760564 | 19 خرداد 1400 ساعت 14:08 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

تورنمنت مشهد برای ذوب آهن بسیار مفید خواهد بود؛

رنجبری: امیدوارم حکم بازی پیکان سایپا عادلانه باشد

مهاجم ذوب آهن اصفهان می گوید فارغ از تمام اتفاقات دیگر، بازیکنان این تیم در هفت بازی باقی مانده برای نگه داشتن تیم با تمام توان تلاش خواهند کرد.

رنجبری: امیدوارم حکم بازی پیکان سایپا عادلانه باشد

 

به گزارش "ورزش سه"، پیمان رنجبری در خصوص حضور ذوب‌آهن در تورنمنت سه جانبه مشهد که با حضور تیم های پدیده و گل گهر انجام خواهد گرفت، گفت: تیم های خوبی در این تورنمنت حضور دارند. با توجه به فاصله زیاد بازی‌ها تیم‌ها می‌توانند با برگزاری تورنمنت و اردو در آمادگی و شرایط بازی باشند و برای ما بسیار مفید واقع شده است.


او در مورد برنامه ریزی ذوب آهن برای بازی های باقیمانده ادامه داد: ما هفت بازی خیلی سخت داریم و باید تمرکز کنیم تا امتیازات کامل را بگیریم؛ از این ۷ بازی ۳,۴ بازی داخل خانه و این موضوع به نفع ما است.


بازیکن سبزپوشان اصفهان در خصوص پرونده بازی سایپا و پیکان با توجه به اینکه رقیب مستقیم این تیم در جدول هستند عنوان کرد: من از قوانین فدراسیون زیاد سر در نمی آورم ولی وقتی به عنوان یک فرد بی طرف هم به این قضیه نگاه می کنم فکر نمی‌کنم در هیچ کجای دنیا چنین اتفاقی بیفتد که با اشتباه سهوی چند نفر یک بازیکنی به زمین آمده و کلاً یک دقیقه بازی کرده و اصلاً هیچ تاثیری در روند بازی نداشته، بخواهند بازی را سه بر صفر به نفع حریف اعلام کنند و به نظر من این یک بی قانونی است و اصلاً عدالتی در آن نیست. انشاالله رای برگردد. به عنوان یک فرد بی طرف باید بگویم پیکان بازی را داخل زمین برده و این همه تلاش کرده است و نمی‌توان به خاطر اشتباهات سهوی همه چیز را به نفع حریف اعلام کرد. به نظرم رای باید برگردد و اگر غیر از این رخ بدهد، واقعا واقعاً مسئله خنده داری است.


رنجبری در پایان افزود: فارغ از هر مسئله ای تمام تلاشمان را می کنیم که هفت بازی آینده را به خوبی هرچه تمام تر به اتمام برسانیم و جواب اعتماد کادر فنی را بدهیم و هواداران ذوب آهن و مردم اصفهان را خوشحال کنیم.

دیدگاه‌ها