کد خبر : 1760568 | 19 خرداد 1400 ساعت 14:30 | 189.4K بازدید | 10 دیدگاه

ستاره فرانسوی تهدید شد

اولتیماتوم به دمبله؛ او با دشمن بارسا بسته؟ (عکس)

عثمان دمبله تنها یک سال از قراردادش با بارسا باقیمانده و سران باشگاه کاتالان مشکوک به ارتباط پنهانی او با یک باشگاه دیگر هستند.

اولتیماتوم به دمبله؛ او با دشمن بارسا بسته؟ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا هفته گذشته اقدام به جذب 3 بازیکن کرد. ابتدا سرخیو آگوئرو و سپس اریک گارسیا هر دو از منچسترسیتی و امرسون رویال جذب باشگاه کاتالان شدند و گفته می شود به زودی ممفیس دیپای نیز راهی بارسا خواهد شد. آگوئرو، گارسیا و دیپای بازیکن تحت قرارداد با هیچ باشگاهی نیستند و جذب شان هزینه ای را به بارسا تحمیل نکرده و نخواهد کرد.

 

 

1593833

 

 

در کنار جذب بازیکن، بارسا به دنبال تمدید قرارداد با چند بازیکن است. جدای از لیونل مسی که در صدر فهرست تمدیدی هاست، عثمان دمبله ستاره فرانسوی بارسا نیز بازیکنی است که باشگاه به وی پیشنهادی ارائه کرده ولی طبق ادعای اسپورت، دمبله هنوز پاسخی به آن نداده و تردیدهایی جدی برای پذیرش آن دارد.

دمبله از 4 سال پیش برای بارسا بازی می کند و پس از سه سال که درگیر مصدومیت ها بود، فصل گذشته توانست 44 بازی انجام دهد و 11 گل نیز به ثمر برساند. در باشگاه روی او برای فصول بعد نیز حساب کرده اند و معتقدند دمبله با 24 سال سن و تجربه بالایی که از 4 سال حضور در این باشگاه کسب کرده، می تواند مهره ای قابل اتکا برای سال های بعد باشد.

 

 

1610252

 

 

تیتر یک امروز نشریه اسپورت به دمبله اختصاص دارد؛ اینکه از سوی باشگاه به وی اولتیماتوم داده اند که یا پیشنهاد تمدید را قبول خواهد کرد یا در فهرست فروش قرار خواهد گرفت. سران بارسا به این مشکوکند که او با باشگاهی دیگر(پی اس جی) برای سال بعد به توافق رسیده و قصد دارد با پایان قراردادش رایگان جدا شود.

حداقل قیمت تعیین شده برای دمبله 50 میلیون یورو است ولی دشوار بتوان تصور کرد باشگاهی حاضر شود برای بازیکنی که ریسک مصدومیتش بالاست و تنها یک سال از قراردادش باقیمانده این مبلغ را پرداخت کند. اگر او تمدید نکند یا پیشنهادی هم برایش نرسد، فشار روی ستاره فرانسوی افزایش خواهد یافت و ممکن است به سکوها نیز تبعید شود.

 

 

1572818

 

 

یک سال و نیم دیگر جام جهانی 2022 قطر است و دمبله این را به خوبی می داند که تبعید به سکوها ضرری جبران ناپذیر برایش خواهد بود. در واقع او یا باید همین تابستان از بارسا برود یا در نهایت تن به تمدید  بدهد.

دیدگاه‌ها