کد خبر : 1760569 | 19 خرداد 1400 ساعت 14:29 | 14.2K بازدید | 2 دیدگاه

طعنه آقای خاص؛

مورینیو: من 25 و نصفی جام برده‌ام

ژوزه مورینیو، سرمربی سابق تاتنهام، پیش از اخراج توانسته بود که این تیم را به فینال کارابائوکاپ برساند اما شش روز مانده به بازی برکنار شد.

مورینیو: من 25 و نصفی جام برده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو ادعا می کند که در دوران مربی‌گری‌اش بیست و پنج و نیم جام برده است! آن نصفه جام مربوط به زمانی است که سرمربی پرتغالی تاتنهام را به فینال کارابائوکاپ رساند اما پیش از مسابقه اخراج شد و تاتنهام نیز در نهایت در ورزشگاه ومبلی برابر منچستر سیتی شکست خورد.

مورینیو که در فصل بعد هدایت تیم رم را بر عهده دارد در طول دوران فعالیت خود 25 عنوان قهرمانی در تیم های پرتو، چلسی، اینتر، رئال مادرید و منچستریونایتد کسب کرده است.

 

1610255

 

او در فصل 21-2020 هم توانست تاتنهام را به فینال کارابائوکاپ برساند اما شش روز پیش از برگزاری مسابقه به دلیل نتایج ضعیف در لیگ برتر از سمت خود اخراج شد و اسپرز نیز در حالی که سرمربی موقت این تیم، رایان میسون روی نیمکت نشسته بود، 1-0 به منچسترسیتی باخت.

مورینیو در گفتگو با سان گفت: "اگر می خواهید رک باشم از من بپرسید که چند جام در دوران کاری ام برده ام؟ من به شما خواهم گفت بیست و پنج جام و نیم! آن نیم مربوط به فینالی است که با تاتنهام در آن شرکت نکردم.

 

1583590

 

از آنهایی که در فینال های زیادی شرکت کرده اند بپرسید و آنها به شما خواهند گفت که شرکت در یک مسابقه فینال، یک رویا است و فرقی نمی کند که اولین فینال شما باشد یا بیستمی یا پنجاهمی، یک فینال همیشه یک رویا است.

فینال در ومبلی فراتر از یک رویا است، من اولین فینال را در ورزشگاه جدید ومبلی بازی کردم و هر وقت به آنجا می روم برایم بیشتر از یک رویا است و اینکه این شانس را داشته باشی که بتوانی با باشگاهی که جام های زیادی نبرده است یک جام ببری، معلوم است که رویایی دو چندان است.

من آدمی هستم که وقتی درهای یک باشگاه را پشت سرم بستم، می روم و برای آن باشگاه و آدم‌هایش آرزوهای خوب می کنم، اما به شکل شوخ‌طبعانه ای هم می گویم که من 25 و نصفی جام برده ام چرا که این چیزی است که در کارنامه من به جا ماند؛ اینکه در فینالی که حق بودن در آن را کسب کرده بودم، بازی نکردم."

دیدگاه‌ها