کد خبر : 1760571 | 19 خرداد 1400 ساعت 14:42 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

چگونه گل مسی گونه ستاره سابق ذوب آهن پرپر شد؟

لبنان علی‌رغم زدن دو گل اما در نهایت برابر ترکمنستان شکست خورد و ده امتیازی باقی ماند.

چگونه گل مسی گونه ستاره سابق ذوب آهن پرپر شد؟

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات گروه هشتم انتخابی جام جهانی قطر در آسیا، امروز ادامه یافت و در اولین دیدار تیم ترکمنستان با نتیجه سه بر دو توانست لبنان را شکست بدهد. دیداری که اتفاقات جالبی در آن به وقوع پیوست و در نهایت ترکمن‌ها یک برد شیرین کسب و با مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ وداع کردند.


دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که لبنان با برد در این دیدار حضور خودش در دور بعدی را قطعی می‌کرد و ترکمنستان نیز با هر نتیجه ای به خانه باز می‌گشت. البته لبنان در آخرین دیدار این گروه باید مقابل کره جنوبی قرار بگیرد.

 

نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید تا امیدها برای لبنانی ها باقی بماند تا بتوانند با کلین شیت و زدن یک گل جشن صعود بگیرند اما داستان طور دیگری رقم خورد و ظفر باباجانوف موفق شد در دقیقه ۶۰ اولین گل بازی را برای ترکمنستان بزند.

 

۱۳ دقیقه بعد ربیع عطایا بازیکن تکنیکی لبنان موفق شد تا با دریبل چند بازیکن ترکمن و ضربه دقیق نهایی یک گل مسی گونه بزند و بازی را به تساوی کشاند. دو دقیقه بعد سعد با شوتی از راه دور برای بار دوم دروازه ترکمنستان را باز کرد تا شادی به اردوی لبنان بازگردد. در حالی که بازی می‌رفت با همین نتیجه به پایان برسد اما آناگوئیلف موفق شد تا بازی را در دقیقه ۸۶ به تساوی بکشاند و یک دقیقه بعد منصور مورد بد موقع ترین کارت قرمز فوتبالش را گرفت و تیمش را ده نفره کرد تا ترکمنستان که نیازی به این برد نداشت برای اعاده حیثیت خود دست به حمله بزند و در دومین دقیقه وقت اضافه توسط اولتیمات به گل برتری برسد و بازی را پیروز شود.

 

لبنان اما هنوز شانس برای صعود دارد و آن‌ها در دیدار پایانی باید برابر کره جنوبی میزبان گروه برنده شوند که کار بسیار سختی است اما ترکمنستان با برد امروز موفق شد تا یک هدیه به تیم‌های مدعی برای صعود به عنوان تیم دوم در گروه‌های دیگر بدهد.

دیدگاه‌ها