کد خبر : 1760574 | 19 خرداد 1400 ساعت 14:45 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

سیدعباسی: این تیم ملی کلاسش بالاتر از آسیاست

هافبک سابق استقلال و پرسپولیس با تمجید از عملکرد شاگردان دراگان اسکوچیچ، آنها را مدعی اصلی حضور در جام جهانی دانست.

سیدعباسی: این تیم ملی کلاسش بالاتر از آسیاست

به گزارش "ورزش سه"، داوود سیدعباسی، هافبک سابق استقلال درباره برتری ایران مقابل بحرین گفت: با توجه به عملکرد تیم ملی قبل از حضور اسکوچیچ و در زمان ویلموتس، ما باید خوشحال باشیم که بعد از مدتها یک برد خوب را کسب کردیم. نمایش تیم ملی در بیشتر دقایق این بازی قابل ستایش و با برنامه بود و در نهایت نیز به چیزی که استحقاق آن را داشتند دست یافتند.

 

وی با اشاره به عملکرد بازیکنان در این بازی گفت: فوتبال ما فراتر از آسیاست و به نظرم نباید تیم‌هایی چون عراق و بحرین برای ما مشکل‌ساز شوند. تیم ملی مقابل بحرین عملکرد خوبی داشت. درست است که ما در نیمه اول خوب نبودیم اما آن هم به دلیل استرس بالای بازی بود و در نیمه دوم شرایط خیلی بهتر شد.


سیدعباسی در ادامه گفت: مهمترین مسئله در حال حاضر در تیم ملی آرامشی است که وجود دارد و همین باعث شده که اعتماد به نفس اسکوچیچ هم بالاتر برود. او به خوبی توانست در این فرصت کمی که داشت شرایط تاکتیکی و روحی – روانی مناسبی را به تیم ملی القا کند و بهترین بهره تاکتیکی را از این نسل ببرد.

هافبک سابق تیم ملی در مورد دیدار مقابل عراق گفت: عراق سختکوش‌تر از بحرین است اما باز هم می‌گویم تیم طلایی ایران کلاسش بالاتر از فوتبال آسیاست و من پیش‌بینی می‌کنم ایران مقابل عراق هم پیروز خواهد شد و شایستگی این اتفاق را دارد.

 

وی درباره گلزنی آزمون و طارمی و موفقیت زوج خط حمله ایران گفت: هم سردار و هم طارمی جزو مهاجمان کلاسیک فوتبال اروپا هستند. آنها در تیم‌های خودشان بهترین عملکرد را داشتند حتی  سامان قدوس، علی قلی‌زاده و کریم انصاری‌فرد را نمی‌توان دست‌کم گرفت یا همین نوراللهی، کنعانی‌زادگان و وحید امیری که از دل مسابقات لیگ برتر به تیم ملی راه پیدا کرده‌اند. مهدی قایدی نیز می‌تواند خیلی زود جایگاه مناسبی در تیم ملی به خود اختصاص دهد. با حضور چنین بازیکنانی تیم ملی قادر خواهد بود به خوبی به نتایج لازم دست یابد.

سیدعباسی در مورد انتقاداتی که به عملکرد حاج‌صفی بعد از بازی مقابل بحرین وارد شده است، گفت: بهترین حالت در حال حاضر این است که از کل بازیکنان تیم ملی حمایت شود. حاج‌صفی باتجربه است و کاپیتان تیم ملی، احترام او واجب و اگر هم می‌خواهیم نقدی کنیم باید سازنده باشد. مسلما تمام بازیکنان تیم ملی در شرایط کنونی تلاش خواهند کرد تا تیم ملی به آن چیزی که هدف قرار داده برسد و انتقاد هم باید تاکتیکی و فنی باشد و در جنبه تخریب پیش نرود تا برای تیم ملی در این مقطع حاشیه ساز نشود.

دیدگاه‌ها