کد خبر : 1760588 | 19 خرداد 1400 ساعت 15:53 | 65.2K بازدید | 11 دیدگاه

ادعای اسکای اسپورتس:

بارسلونا جانشین احتمالی دمبله را انتخاب کرد

اگر عثمان دمبله با بارسا تمدید نکند، در فهرست فروش قرار می گیرد و باشگاه کاتالان می داند که چه بازیکنی را باید به جای وی جذب کند.

بارسلونا جانشین احتمالی دمبله را انتخاب کرد

به گزارش "ورزش سه"، عثمان دمبله تنها یک سال دیگر با بارسا قرارداد دارد و از سوی باشگاه به وی اولتیماتوم داده اند که یا باید قراردادش را تمدید کند یا همین تابستان به باشگاهی دیگر واگذار می شود.

 

 

1572817

 

 

طبیعتا در صورت جدایی دمبله، بارسا باید به دنبال پیدا کردن یک بال تهاجمی خوش تکنیک و البته سرعتی باشد. طبق ادعای اسکای اسپورتس، سران بارسا به رحیم استرلینگ ستاره منچسترسیتی فکر می کنند.

طبق این گزارش، استرلینگ که تا 2023 با سیتی قرارداد دارد و در مقطع پایانی فصل گذشته اغلب نیمکت نشین بود، در فهرست خرید بارسا قرار دارد و هرچند جذب او به دلیل اینکه هنوز دو سال دیگر قرارداد دارد و مبلع انتقالش قطعا بالا خواهد بود، کمی سخت است ولی خوان لاپورتا رئیس بارسا با توجه به ارتباط خوبی که با پپ گواردیولا سرمربی سیتی و دیگر مسئولان باشگاه سیتی از جمله فران سوریانو و تیکی بگریستیان دارد، خوشبین است که بتواند با وارد کردن یک بازیکن به پروسه انتقال(ترینکائو)، همه چیز را تسهیل کند.

 

 

1610283

 

 

استرلینگ در فینال لیگ قهرمانان به صورت ثابت برای سیتی مقابل چلسی بازی کرد و به یکی از سوژه های انتقادی رسانه ها از گواردیولا تبدیل شد. او هفته ها از ترکیب دور بود و نتوانست بازی قابل قبولی ارائه دهد ولی هیچکس به توانایی های بالای او تردیدی ندارد. استرلینگ با انگلیس در یورو 2020 حاضر خواهد بود و در بارسلونا خیلی ها منتظر درخشش او هستند.

 

دیدگاه‌ها