کد خبر : 1760591 | 19 خرداد 1400 ساعت 16:03 | 73.1K بازدید | 4 دیدگاه

نگاه جالب تایمز به طرح آرمانی

لباس جدید ستاره های ایتالیا سوژه شد (عکس)

لباس های رسمی تیم ملی ایتالیا برای یورو 2020 اگر چه مورد توجه هواداران این تیم قرار گرفته اما برخی آن را به لباس آشپزها شبیه می دانند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایتالیا طی همکاری چندین ساله خود با کمپانی پوما، همواره زیباترین کیت های مسابقات بین المللی را به تن کرده و معمولا در رتبه بندی کیت های هر تورنمنتی، یکی از رتبه های برتر برای لاجوردی پوشان کنار گذاشته شده است. در این دوره نیز بسیاری از سایت های معتبر اروپایی که به صورت تخصصی به بررسی کیت های ورزشی می پردازند، کیت اول ایتالیا را بهترین کیت یورو 2020 انتخاب کرده اند.

 

 

1610302

 

 

در کنار لباس های داخل زمین، ایتالیایی ها در خارج از زمین هم شیک پوشان برندبازی به شمار می روند. همکاری با برند مشهور جورجو آرمانی برای تامین لباس های خارج از زمین، فوتبالیست های سرزمین چکمه را در خارج از مستطیل سبز نیز همیشه خاص کرده است.

جورجو آرمانی بر اساس قرارداد 4 ساله ای که با فدراسیون فوتبال ایتالیا دارد، اخیرا از لباس های رسمی تیم ملی فوتبال این کشور برای یورو 2020 رونمایی کرد. اعضای تیم ملی ایتالیا قرار است در این رقابت ها کت و شلوارهای Emporio Armani را به تن کنند.

 

 

1610303

 

 

لباس طراحی شده برای ایتالیایی ها بر اساس گفته سازنده آن از سبک و ظرافت انزو بیرزوت الهام گرفته شده که همراه با تیم ملی این کشور موفق به فتح جام جهانی 1982 شد. تایمز در مورد این لباس ها نوشته: "این طرح اگرچه مورد توجه علاقه مندان به مد و هواداران فوتبال ایتالیا قرار گرفته اما برخی ها به شوخی آن را به لباس گارسون ها و پیشخدمت ها شبیه می دانند."

گفتنی است که بر اساس قراردادی که بین آرمانی و فدراسیون فوتبال ایتالیا منعقد شده، این مارک تجاری معتبر در کنار تامین لباس های تیم ملی بزرگسالان فوتبال ایتالیا، تامین و طراحی لباس تیم های فوتبال زیر 21 سال و بانوان ایتالیا را هم بر عهده دارد. ایتالیا در جام های جهانی 1994، 2012 و 2016 نیز با لباس های شرکت آرمانی حضور یافته بود.

 

 

1610304

دیدگاه‌ها