کد خبر : 1760593 | 19 خرداد 1400 ساعت 16:06 | 32.4K بازدید | 8 دیدگاه

از تجمع مقابل ساختمان باشگاه خودداری کنید

مجیدی: قول داده اند هفته بعد مشکلات حل شود

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال با انتشار یک استوری ضمن وعده حل مشکلات، از هواداران این تیم درخواست کرد از تجمع مقابل ساختمان باشگاه خودداری کنند.

مجیدی: قول داده اند هفته بعد مشکلات حل شود

به گزارش "ورزش سه"، اتفاقات و حاشیه های پیرامون باشگاه استقلال به بالاترین میزان ممکن رسیده است. پس از مشکلات عدیده مالی که گریبانگیر آبی پوشان شده، روز گذشته فرهاد مجیدی با انتشار پستی در اینستاگرام خود، به شدت نسبت به عملکرد وزیر ورزش، اسپانسر باشگاه و مدیرعامل استقلال انتقاد کرد.


پست اینستاگرامی فرهاد مجیدی همچون کبریتی در انبار باروت بود و پس از آن، هواداران استقلال در فضای مجازی به شدت از عملکرد احمد مددی مدیرعامل استقلال و مسعود سلطانی فر وزیر ورزش انتقاد کرده و درخواست استعفای مددی از صندلی ریاست باشگاه شدند.


در همین رابطه، هواداران استقلال در فضای مجازی با به راه انداختن هشتگی، خواستار تجمع مقابل ساختمان باشگاه برای روز پنج شنبه شدند که فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان با انتشار یک استوری در اینستاگرام خود، از طرفداران این تیم درخواست کرد از برپایی هرگونه تجمع، خودداری کنند.


مجیدی در استوری خود از حل شدن مشکلات اصلی تیم خبر داد و نوشت: «هواداران عزیز، بعد از انتقادهای من از وضعیت باشگاه، طبق وعده ای که داده اند، قرار است در جلسه ای که هفته آینده برگزار خواهد شد، بعضی از مشکلات اصلی تیم برطرف شود.»
سرمربی استقلال همچنین در بخش پایانی این استوری از هواداران این تیم درخواست کرد از برپایی تجمع خودداری کنند و نوشت: «انتقاد از وضعیت باشگاه استقلال حق طبیعی تک تک شماست و در این مسیر همراهتان خواهم بود اما همیشه در شلوغی تجمع عده ای به صورت هماهنگ شده از هدف مقدس شما سواستفاده می کنند. خواهشمندم از تجمع مقابل ساختمان باشگاه استقلال خودداری کنید.»

 

1610313

 

دیدگاه‌ها