کد خبر : 1760595 | 19 خرداد 1400 ساعت 16:13 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

برد گل‌گهر روحیه خیلی خوبی به ما داد؛

بایرامی: برای سه امتیاز با استقلال می‌جنگیم

مهاجم تیم فوتبال پدیده می‌گوید به دلیل بازی کردن در پست هافبک راست از دروازه دور شده و آمار گلزنی‌اش پایین آمده است.

بایرامی: برای سه امتیاز با استقلال می‌جنگیم

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد بایرامی  در خصوص شرایط شهر خودرو در جدول مسابقات لیگ بیستم برای ادامه مسابقات گفت: بعد از برد شیرینی که مقابل گل گهر  به دست آوردیم، شرایط ما خیلی خوب شد و با یک بازی کمتر به رده هشتم جدول رسیدیم که اگر در دیدار بعدی سه امتیاز را کسب کنیم به رده های بالاتر هم فکر می کنیم. برد آخر هم به ما روحیه مضاعفی داد. شرایط تمرینات هم خوب است و درست است که این وقفه به ضرر ما است ولی امیدوارم با صعود تیم ملی همه چیز فراموش شود و به یک شیرینی خوب برای فوتبال ایران تبدیل شود.


او در مورد حضور پدیده در تورنمنت سه جانبه ادامه داد: نمی شود اسمش را  تورنمنت گذاشت. دو بازی دوستانه است که برای آمادگی ما با ذوب آهن و گل گهر ترتیب داده شده و به آمادگی بازیکنان کمک می کند و نتیجه گرفتن یا نگرفتن زیاد مهم نیست.


وی در پاسخ به این سوال  که چرا بعد از آن گلی که بعد از  پوشیدن پیراهن پدیده به ثمر رساند گل دیگری تا الان نزده گفت: چون من در پست هافبک راست بازی می‌کنم، در حالی که جا افتاده من فوروارد هستم و باید هر بازی گل بزنم. هافبک راست بازی می کنم و کمی از دروازه دور هستم ولی همین که بتوانم برای تیمم مثمرثمر باشم و پدیده  نتیجه خوبی بگیرد برای من بیشتر از گلزنی اهمیت دارد.


وی در پایان در مورد دیدار بعدی تیمش که با تیم استقلال است صحبت کرد و اینطور حرف هایش را خاتمه داد: با تیم بزرگ و باشخصیت استقلال بازی داریم. اکثر برنامه‌ریزی ما در  این یک ماه این  است که در بازی با استقلال خیلی خوب کار کنیم. می‌توانیم سه  امتیاز را در آزادی کسب کنیم که دور از دسترس نیست. درست است استقلال تیم بزرگ و پر مهره است و  تماشاگران خوبی دارد ولی ما هم برای کسب سه امتیاز می جنگیم.

 

دیدگاه‌ها