کد خبر : 1760601 | 19 خرداد 1400 ساعت 16:50 | 36.6K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای کالچو مرکاتو

ساری این سه بازیکن را برای لاتزیو می خواهد

دو بازیکن چلسی و یک بازیکن از لیورپول مورد توجه سرمربی جدید لاتزیو قرار دارند.

ساری این سه بازیکن را برای لاتزیو می خواهد

به گزارش "ورزش سه"، مائوریتزیو ساری ساعتی پیش با قراردادی دو ساله به عنوان سرمربی جدید لاتزیو معرفی شد. او جانشین سیمونه اینزاگی شده که چندین سال خوب را در باشگاه آبی پوش رم پشت سر گذاشت و حالا باید دید ساری که سابقه هدایت ناپولی، چلسی و یوونتوس را در کارنامه دارد با لاتزیو چه خواهد کرد.

از همین ابتدا گمانه زنی ها در مورد خریدهای احتمالی لاتزیو شروع شده و رسانه ها از چندین بازیکن درخواستی ساری خبر داده اند.

 

 

1576412

 

 

اولین گزینه‌ روبن لوفتوس چیک و مارکوس آلونسو هستند. 2 بازیکنی که سابقه همکاری با ساری را در چلسی دارند. نکته جالب هم اینجاست با خروج ساری هم این 2 بازیکن نتوانستند در ترکیب اصلی چلسی به طور ثابت حضور پیدا کنند. لوفتوس چیک در دو سال اخیر قرضی برای پالاس و فولام بازی کرده و آلونسو هم با لمپارد نیمکت نشین بود ولی با ورود توماس توخل شرایطش بهتر شد.

 

 

1582197

 

 

کالچو مرکاتو گزارش داده آلونسو اولویت ساری است و این بازیکن 30 ساله که پیش از این در سری آ سابقه بازی برای فیورنتینا را دارد، گزینه اصلی ساری است.

 

 

1610322

 

 

نیکولو شیره آ، یکی از خبرنگاران مشهور ایتالیایی‌ها هم از احتمال حضور ژردان شقیری در لاتزیو خبر داده و گفته با ورود ساری به لاتزیو، شقیری بیش از پیش به این تیم نزدیک می‌شود. 

 

 

1575704

دیدگاه‌ها