کد خبر : 1760602 | 19 خرداد 1400 ساعت 17:01 | 24.8K بازدید | 3 دیدگاه

اتلتیکو به در بسته خورد

سنگ بزرگ اینتر؛ قیمت نجومی برای فروش لائوتارو

اینتر تنها با دریافت 90 میلیون یورو حاضر است لائوتارو را به باشگاهی دیگر واگذار کند.

سنگ بزرگ اینتر؛ قیمت نجومی برای فروش لائوتارو

به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو مارتینز یکی از بازیکنان کلیدی اینتر در فتح اسکودتو در این فصل بود و در 37 حضور خود در بازی های لیگ 16 گل به ثمر رساند و 9 پاس گل داد.

گزارش ها حاکی از آن است که باشگاه هایی مانند اتلتیکو مادرید و رئال مادرید وضعیت مهاجم 23 ساله اینتر را به دقت زیر نظر دارند، چرا که اینتر دچار مشکلات مالی فراوانی است و گفته می شد که پس از تغییر دادن مدیر برنامه ها، مذاکرات برای تمدید قرارداد لائوتارو متوقف شده است.

 

 

1604184

 

 

پس از انتشار اخباری در مورد انتقال اشرف حکیمی به پی اس جی با رقمی نزدیک به 70 میلیون یورو، شایعاتی در مورد فروش لائوتارو هم به گوش می رسد.

طبق ادعای اسکای اسپورتس ایتالیا، اینتر روی لائوتارو 90 میلیون یورو قیمت گذاشته و چند روز پیش پیشنهاد 50 میلیون یورویی اتلتیکو را رد کرده است. دیه گو سیمئونه سرمربی اتلتیکو روی لائوتارو برای خط حمله تیمش حساب باز کرده ولی باشگاه مادریدی به سختی قادر به پرداخت مبلغ مورد نظر اینتر است.

اتلتیکو در تاریخش یک بار برای ژوائو 120 میلیون یورو پرداخت کرده و توماس لمار را نیز با 70 میلیون یورو از موناکو جذب کرد که گران قیمت ترین بازیکنان این باشگاه هستند. لائوتارو بعد از ژوائو در این فهرست قرار می گیرد؟

 

دیدگاه‌ها