کد خبر : 1760616 | 19 خرداد 1400 ساعت 17:55 | 14.3K بازدید | 1 دیدگاه

دفاع برادر ادن هازارد از انتقادات شدید اسپانیایی‌ها!

تورگان هازارد معتقد است انتقادات شدید از برادرش چندان هم بی ربط نیست.

دفاع برادر ادن هازارد از انتقادات شدید اسپانیایی‌ها!

به گزارش "ورزش سه"، جمعه و با یک سال تاخیر یورو 2020 شروع خواهد شد و 24 تیم برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر وارد رقابت خواهند شد. تورنمنتی که یک ماه به طول می انجامد.

ماه پیش روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی بلژیک اسامی 26 بازیکن را برای یورو 2020 اعلام کرد که در آن نام ادن هازارد هم دیده می شد. ستاره گران قیمت و همیشه مصدوم رئال، اخیرا توانسته ریکاوری کند و در چند بازی تیمش نیز به میدان رفت. تردیدهایی در مورد حضور هازارد وجود داشت ولی در نهایت نام او وارد فهرست شد.

 

 

1604165

 

 

هازارد گران قیمت ترین بازیکن تاریخ رئال است ولی از همان روزهای ابتدایی بحث اضافه وزن او باعث انتقادات شدید رسانه های اسپانیا شد و سپس یازده مصدومیت متوالی باعث شده تا او هرگز از زیر فشار رسانه های اسپانیا خارج نشود. برخی به او لقب بدترین خرید تاریخ رئال را هم داده اند.

 

 

1541174

 

 

تورگان هازارد برادر ادن هازارد که در دورتموند بازی می کند، در واکنش به انتقادات گسترده اسپانیایی ها از برادرش گفت:« رسانه های اسپانیایی معمولا سختگیر هستند و به خصوص از بازیکنان گرانقیمت، توقعات بالایی دارند. این را در مورد دیگر بازیکنان مشابه ادن هم دیده ایم. معتقدم انتقادات چندان هم بی ربط نبوده چرا که ادن قابلیت های فراوانی دارد که هنوز نتوانسته آنها را در رئال نشان دهد. اسپانیایی ها به خوبی می دانند که ادن چه بازیکن بزرگ و باکیفیتی است و به شخصه امیدوارم بتواند فصل بعد این را در رئال هم نشان دهد.»

 

 

1610251

 

 

بودن زیر سایه ادن:« مزیتش این است که رسانه ها به خصوص وقتی مصدوم شدم، خیلی روی من تمرکز نکردند و در موردم به اندازه ادن حرف نزدند. فصل قبل برای اولین بار بود که مصدوم می شدم و نمی دانستم چطور باید به میدان برگردم. باید یاد می گرفتم چه زمانی 100 درصد آماده ام و توان برگشتن دارم. برای من هم مثل ادن سال سختی بود ولی با وجود اینکه خیلی کم بازی کردم ولی در مجموع با دورتموند روزهای خوبی داشتیم و فاتح جام حذفی شدیم. این اولین افتخار تیمی من بود.»

 

دیدگاه‌ها