کد خبر : 1760617 | 19 خرداد 1400 ساعت 18:20 | 35.5K بازدید | 2 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

نقش کاپیتان بارسا در ماندنی شدن رونالد کومان

جرارد پیکه یکی از عوامل تاثیرگذار در ابقای رونالد کومان در پست سرمربیگری بارسا بود.

نقش کاپیتان بارسا در ماندنی شدن رونالد کومان

به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا که زمستان گذشته برای دومین بار به عنوان رئیس بارسلونا انتخاب شد روزهای شلوغی را پشت سر می گذارد. او پس از جذب سه بازیکن، این روزها به دنبال کاهش دستمزد بازیکنان بزرگ تیم است. ستاره هایی مثل جرارد پیکه، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا که بیشترین دستمزدها را دریافت می کنند.

 

 

1576824

 

 

طبق ادعای موندودپورتیوو، لاپورتا اخیرا با جرارد پیکه دیدار داشته و دو طرف در مورد اصلاح قرارداد و نیز مسائلی دیگر صحبت کرده اند. پیکه پذیرفته است که از دستمزد خود کم کند و مشکلی برای پذیرش درخواست رئیس نداشت. همچنین به او اطمینان داده شده که باشگاه قصد فروشش را ندارد.

 

لاپورتا همچنین در مورد ادامه کار کومان نیز از پیکه سوال پرسیده و کاپیتان به وی توصیه کرده بود که سرمربی هلندی بهترین گزینه برای هدایت باشگاه است. در واقع ملاقات قبل از ابقای کومان صورت گرفته و پاسخ مثبت پیکه در ماندنی شدن کومان تاثیرگذار بوده است.

 

 

1595563

 

 

لاپورتا قصد داشت ارزیابی درستی از دیدگاه بازیکنان بزرگ تیم در مورد کومان داشته باشد و پس از پاسخ مثبت کاپیتان ها، در نهایت از برکناری کومان منصرف شده است.

پس از پیکه نوبت به کاهش دستمزد جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس است ولی سرجی روبرتو یکی دیگر از قدیمی ها بارسا احتمالا در فهرست فروش قرار خواهد گرفت.

 

دیدگاه‌ها