کد خبر : 1760620 | 19 خرداد 1400 ساعت 18:40 | 41.9K بازدید | 3 دیدگاه

هافبک سابق بارسا به پی اس جی پیشنهاد شد

ارتورملو هافبک برزیلی سابق بارسا خودش را به پی اس جی پیشنهاد کرده است.

هافبک سابق بارسا به پی اس جی پیشنهاد شد

به گزارش "ورزش سه"، آرتور ملو تابستان گذشته از بارسا با رقم 72 +10 میلیون یورو راهی یوونتوس شد. یوونتوس هم در عوض میرالم پیانیچ را به باشگاه کاتالان واگذار کرد. جدایی ملو از بارسا در نهایت با حرف و حدیث هایی همراه بود.

 

 

1524395

 

 

او در حالی به یووه پیوست که هنوز فصل به اتمام نرسیده بود ولی پس از رسمی شدن انتقال، او از فهرست بارسا کنار گذاشته شد و کیکه ستین دیگر به وی میدان نداد تا آرتور هم برای بازی های لیگ قهرمانان حاضر به تمرین با بارسا نشود. او سرانجام از سوی باشگاه کاتالان جریمه مالی شد.

 

فصل به بدترین شکل ممکن برای آرتور گذشت و هرچند او با یووه فاتح جام حذفی شد ولی نتوانست مطابق انتظار در ترکیب تیمش به میدان برود و اغلب نیمکت نشین بود.

 

 

1537148

 

 

هافبک 24 ساله برزیلی هرگز نتوانست پاسخ توقعات را بدهد و اکنون کوریره دلو اسپورت ادعا می کند که او مورد توجه مکس آلگری سرمربی جدید یوونتوس هم قرار ندارد.

در این گزارش قید شده است که مدیر برنامه های آرتور در تلاش برای جدا کردن او از یووه است و برای این منظور او را به پی اس جی پیشنهاد داده است. مشکل اینجاست که پاریسی ها قصد دارند در پست او ادواردو کاماوینگا را جذب کنند و به همین دلیل فعلا پاسخی به این درخواست نداده اند.

 

دیدگاه‌ها