کد خبر : 1760622 | 19 خرداد 1400 ساعت 18:40 | 30.2K بازدید | 0 دیدگاه

صعود راحت کره جنوبی به یاد چول (عکس)

تیم ملی کره جنوبی موفق شد تا در دیدار برابر سریلانکا پیروز شود و به چهارمین تیم صعود کننده به مرحله بعد مسابقات لقب بگیرد.

صعود راحت کره جنوبی به یاد چول (عکس)

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال کره جنوبی امروز در حالی به مصاف سریلانکا رفت که سرمربی کره نسبت به بازی قبل ده تغییر در ترکیب تیمش ایجاد کرد و تنها نام تای هی در ترکیب ابتدایی دو بازی اخیر تیم کره جنوبی حضور داشته است.

 

تیم کره امروز با ترکیب زیر به میدان رفت:کیم تائه هوان، سوم جون هو، نام تای هی، کیم شوینووک، هوانگ هی چان، لی کیجه، پارک جیسو، سونگ مینکیو، لی دونگ یونگ، وون دوجائه، جو هیون وو.

 

1610350


در این دیدار شین ووک کیم (۲ گل)، دونگ یونگ لی، هی چان هوانگ و سانگبین جئونگ برای کره جنوبی گلزنی کردند تا این تیم به امتیاز ۱۳ برسد و چهارمین تیم صعود کننده به مرحله بعد رقابت‌ها باشد. تیم‌های سوریه، استرالیا و ژاپن پیش از این به این مرحله صعود کرده بودند.

 

1610348


بازیکنان تیم ملی کره جنوبی پس از گل اول به سمت نیمکت رفتند و با گرفتن پبراهن یو سانگ چول بازیکن تیم ملی کره در جام جهانی ۲۰۰۲ که به تازگی به دلیل سرطان درگذشته، این گونه یاد و خاطرش را زنده کردند.

 

در دیگر دیدار این گروه تیم ترکمنستان موفق شد تا برابر لبنان با نتیجه سه بر دو پیروز شود و علی‌رغم عدم صعود اما مانع از صعود تیم لبنان شود و فرصت بسیار خوبی به تیم‌های دوم دیگر گروه‌ها بدهد.

 

1610351

دیدگاه‌ها