کد خبر : 1760623 | 19 خرداد 1400 ساعت 18:42 | 39.3K بازدید | 1 دیدگاه

دلخوری واینالدوم؛ به زودی همه چیز را می گویم

جینی واینالدوم، هافبک هلندی لیورپول به زودی دلایل جدایی از این تیم را افشا خواهد کرد.

دلخوری واینالدوم؛ به زودی همه چیز را می گویم

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد جینی واینالدوم در پایان فصل جاری با لیورپول به اتمام می رسد و جدایی این هافبک 31 ساله و هلندی بعد از پنج سال از این باشگاه قطعی شده و به نظر می رسد پاری سن ژرمن مقصد بعدی این بازیکن لقب بگیرد. حالا جینی واینالدوم در مصاحبه ای که بوی دلخوری هم می دهد، مدعی شد بعد از رقابت های یورو 2020 در مورد دلایل این جدایی صحبت خواهد کرد.

 

1604166

 

جینی واینالدوم گفت: "من در آخرین بازی لیورپول برابر کریستال پالاس تلاش زیادی کردم که گریه نکنم، زیرا خودم نیز انتظار نداشتم همه چیز در نهایت اینگونه پیش برود. من هنوز غرق در احساسات هستم، زیرا انگار برای آخرین بار در ترکیب لیورپول بازی کرده ام. بسیاری از هواداران از من می پرسند که چرا من به قراردادی که از سوی باشگاه لیورپول پیشنهاد شده موافقت نکرده ام، اما برای من این تنها مسئله مهم نبود.

 

اتفاقاتی در پشت صحنه رخ می دهد که من نمی توانم آنها را کنترل کنم، زیرا من تنها یک بازیکن هستم. من این مسائل را بعد از رقابت های یورو 2020 توضیح خواهم داد، زیرا حالا فقط حضور در ترکیب تیم ملی هلند برایم مهم است. اما باید بگویم که کادر فنی، کارکنان باشگاه و هم تیمی هایم در لیورپول می خواستند که بمانم و من خیلی مسائل را به آنها گفتم. بعد از شنیدم صحبت هایم، آنها تصمیم من را واقعا درک کردند و این برایم مهم بود."

دیدگاه‌ها