کد خبر : 1760631 | 19 خرداد 1400 ساعت 19:57 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

ژروم بواتنگ:

در یورو یک تیمو ورنر دیگر را خواهید دید

با وجود انتقادات زیاد از تیمو ورنر، مدافع سابق تیم ملی آلمان یعنی ژروم بواتنگ به دفاع از این مهاجم جوان پرداخته است.

در یورو یک تیمو ورنر دیگر را خواهید دید

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه تیمو ورنر با انتقالی 47.5 میلیون پوندی از لایپزیش به چلسی پیوست انتظارات زیادی نسبت به این ستاره آلمانی به وجود آمد اما عملکرد او طی فصل اول حضور خود در استمفوردبریج با برخی انتقادات همراه بود. با این حال ورنر نهایتاً در پایان فصل با آبی‌ها به مقام قهرمانی چمپیونزلیگ دست یافت.

 

ژروم بواتنگ که نهایتاً به اردوی تیم ملی آلمان برای رقابت‌های یورو دعوت نشد، معتقد است که تیمو ورنر رفته رفته بهتر خواهد شد. بواتنگ گفت:" تیمو به یک کشور دیگر رفته و باشگاه خود را تغییر داده است. او در یک لیگ جدید بازی می کند. این چندان آسان نیست. با این وجود، او گل ها و پاس گل های خوبی به ثبت رسانده است. ورنر حالا همچنین قهرمان چمپیونزلیگ است."

 

 

1586559

 

 

بواتنگ در ادامه گفت: "از نظر من ورنر یک فصل خوب  با فراز و نشیب‌های مثبت را پشت سر گذاشت. این باعث بزرگ‌تر و قدرتمند تر شدن او خواهد شد و از این اتفاقات چیزهای زیادی یاد می گیرد. در یورو یک تیمو ورنر دیگر را خواهیم دید؛ یک بازیکن با انگیزه. یک تیمو با غرور بیشتر چرا که او به تازگی فاتح لیگ قهرمانان شده است. او مطمئنا قابلیت های واقعی خود را نشان خواهد داد."

دیدگاه‌ها