کد خبر : 1760635 | 19 خرداد 1400 ساعت 20:35 | 59.6K بازدید | 6 دیدگاه

کاپیتان میلان لباس بارسلونا می پوشد؟

بارسلونا به جذب آلسیو رومانیولی، مدافع و کاپیتان ایتالیایی میلان علاقمند است بوده و به زودی برای خرید او اقدام خواهد کرد.

کاپیتان میلان لباس بارسلونا می پوشد؟

به گزارش "ورزش سه"، تنها یک سال از قرارداد السیو رومانیولی، کاپیتان 26 ساله روسونری باقی مانده و بر اساس اخبار میلان نیوز، این بازیکن پیشنهاد میلان برای تمدید قرارداد را نیز رد کرده است. به نظر می رسد رومانیولی به دنبال انتقال به باشگاه جدیدی است و نشریه موندو دپورتیوو مدعی شد که بارسلونا برای خرید این بازیکن وارد عمل خواهد شد.

 

1610372

 

میلان نیز به دنبال جونیور فیرپو، مدافع جوان و کناری بارسلوناست و ممکن است معاوضه ای بین این دو باشگاه برای جابه جایی این دو بازیکن صورت بگیرد. البته باشگاه میلان در ماه ژانویه نیز در حال مذاکره با بارسلونا بر سر انتقال جونیور فیرپو بود، اما این مدافع 24 ساله برای رفتن به لیگ ایتالیا تمایلی نشان نداد و در آن مقطع این انتقال منتفی شد.

 

السیو رومانیولی که چند سال قبل یکی از آینده دارترین مدافعان فوتبال ایتالیا شناخته می شد، حالا تمایلی به ماندن در میلان ندارد و تلاش باشگاه برای تمدید قرارداد با او نیز نتیجه ای در پی نداشته است. بارسلونا در فضل تابستان و تا امروز موفق به جذب اریک گارسیا، مدافع اسپانیایی منچسترسیتی نیز شده و حالا با خرید رومانیولی، به دنبال پوشش نقاط ضعف فصل قبل خود است. البته به جز بارسلونا، تیم هایی چون منچستریونایتد ، تاتنهام و پاری سن ژرمن نیز به دنبال رومانیولی بوده و شرایط انتقال او را زیر نظر گرفته اند.

دیدگاه‌ها