کد خبر : 1760643 | 19 خرداد 1400 ساعت 21:13 | 31.8K بازدید | 4 دیدگاه

مورینیو: بهترین بازیکنی که مربی اش نبودم؟ لئو مسی

ژوزه مورینیو، سرمربی سابق تاتنهام ابراز امیدواری کرد هری کین فصل بعد در تیمی بازی کند که آنجا خوشحال باشد.

مورینیو: بهترین بازیکنی که مربی اش نبودم؟ لئو مسی

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو در طول دوران طولانی و موفقیت آمیز مربیگری خود هدایت ستاره های بزرگی مانند کریستیانو رونالدو، زلاتان، فرانک لمپارد، هری کین و ... بسیاری دیگر را به عهده داشته است. اما این سرمربی پرتغالی مدعی شد لیونل مسی بهترین بازیکنی بوده که او هرگز شانس مربیگری اش را در کارنامه نداشته است.

 

ژوزه مورینیو گفت: "من بسیار خوش بین، اما خیلی هم واقع بین هستم. وقتی در منچستریونایتد در فصل اول موفقیت هایی زیادی کسب کرده و با قهرمانی در لیگ اروپا و جام حذفی را جشن گرفتیم، احساس کردم کیفیت آن ترکیب برای رسیدن به گام بعدی کافی نیست. در آن مقطع هواداران معتقد بودند ما فصل درخشانی را سپری کرده و در لیگ برتر نیز دوم شدیم، اما از نظر من وقتی دوم می شوید یعنی فصل خوبی نداشته اید.

 

1610382

 

شرایط هری کین در تاتنهام؟ از نظر من او یکی از بهترین مهاجمان جهان است و من علاقه زیادی به سبک همکاری او با سون هیونگ مین در خط حمله تاتنهام داشتم. فکر می کنم هری کین فصل بعد باید جایی بازی کند که آنجا خوشحال بوده و از شرایط خود رضایت داشته باشد. فکر می کنم هری کین در انگلیس خوشحال است، زیرا او واقعا یک بازیکن لیگ برتری محسوب می شود.

 

ژوزه مورینیو در پاسخ به این سوال که بهترین بازیکنی که تا به حلا هدایتش را بر عهده نداشته گفت: بی شک لیونل مسی."

دیدگاه‌ها