کد خبر : 1760659 | 19 خرداد 1400 ساعت 22:10 | 16.8K بازدید | 1 دیدگاه

لوو: مقابل فرانسه و پرتغال حق اشتباه کردن نداریم

یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان، می گوید برای شروع رقابت‌های یورو لحظه شماری می کند.

لوو: مقابل فرانسه و پرتغال حق اشتباه کردن نداریم

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های یورو بعد از مدت ها انتظار از جمعه شب و با برگزاری دیدار بین دو تیم ایتالیا و ترکیه در ورزشگاه المپیکو رم برگزار خواهد شد. اما اولین بازی آلمان در یورو سه شنبه شب و در مقابل قهرمان جام جهانی 2018 و فینالیست یوروی قبلی یعنی فرانسه برگزار خواهد شد.

 

یواخیم لوو در فاصله چند روز مانده به اولین بازی آلمان در یورو گفت: " من کاملاً روی یورو تمرکز کرده ام و می خواهم مطمئن شوم که تیم تا حد ممکن آماده است. من از عملکردمان لذت می برم و کاملا انرژی را در تیم احساس می کنم. بی صبرانه منتظر آغاز مسابقات هستم.

 

 

1610421

 

 

من بسیار خوش بین هستم. آنچه از نظر انرژی و اشتیاق از تیم دیده و مشاهده کرده ام عالی بوده است. بازیکنان بسیار جاه طلب هستند و می خواهند موفق باشند. در سال 2018 حال و هوا متفاوت بود. وضعیتی که آن موقع وجود داشت را حالا احساس نمی‌کنم."

 

دیدار برابر فرانسه و پرتغال: "ما فرانسه را به خوبی می شناسیم و آنها یکی از متغیرترین تیم های جهان هستند. ما می دانیم که آنها چگونه بازی می کنند اما در عین حال پیش بینی آنها غیرممکن است. این به بازیکنان کلاس جهانی بستگی دارد. آنها فوق العاده قوی و قدرتمند هستند و پیش بینی شان بسیار دشوار است. پرتغال نیز خط حمله بسیار قدرتمندی دارد و از سال 2016 به طور مداوم در سطح بالایی رقابت می کند. هر دو حریفانی هستند که می توانند کار را برای ما دشوار کند. شما نمی توانید مقابل آن ها به خود اجازه دهید اشتباه کنید."

 

وضعیت توماس مولر و متس هوملس: "توماس و متس نقش مهمی دارند و آنها باید رهبر باشند. ما قبلا بازیکنانی مانند نویر، کیمیش، کروس، گوندوگان یا گورتزکا داشته ایم که نقش مهمی را بر عهده داشته اند. اکنون ما تجربه بیشتری داریم که که برای ما خوب خواهد بود. "

 

 

1610422

 

 

لوو درباره جانشین خود یعنی هانسی فلیک:"همه ما موافق هستیم که هانسی فرد مناسبی برای برعهده گرفتن این شغل است. او در بایرن ثابت کرده است که می تواند بازیکنان سطح بالایی را مربیگری کند. سبک بازی او، فرهنگی که ایجاد می کند و ایده هایی که دارد، همه واقعاً به جای او صحبت می کنند. "

دیدگاه‌ها