کد خبر : 1760661 | 19 خرداد 1400 ساعت 22:37 | 39K بازدید | 1 دیدگاه

ژوزه فونت:

انتقادات از رونالدو؟ او کاپیتان و رهبر ماست

ژوزه فونت، مدافع تیم ملی پرتغال، می گوید که کریستیانو رونالدو همچنان در سطح فوق العاده بالایی بازی می کند.

انتقادات از رونالدو؟ او کاپیتان و رهبر ماست

به گزارش "ورزش سه"، بیش از یک دهه است که رونالدو به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان شناخته می شود. همچنین آمار گلزنی او با وجود رسیدن به سن 36 سالگی همچنان بالا و فوق العاده است. با این حال بعد از ناکامی یوونتوس مقابل پورتو و حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا انتقاداتی نسبت به رونالدو مطرح شد.

 

 

1608035

 

 

بسیاری معتقد هستند که کریستیانو رونالدو با افت نسبی مواجه شده اما ژوزه فونت، هم تیمی او در تیم ملی پرتغال معتقد است که این بازیکن همچنان یکی از تاثیرگذارترین های دنیا محسوب می شود.

 

ژوزه فونت در حمایت از کریستیانو رونالدو گفت: "او رهبر و کاپیتان ماست و طبق معمول به بهترین شکل آماده می شود. او یکی از بهترین بازیکنان است و اعداد خودشان گویای این مسئله هستند. او هنوز رو به جلو حرکت می کند بنابراین به جز کارهای بزرگ انتظار دیگری از او نداشته باشید."

 

 

1610428

 

 

ژوزه فونت که پیش از این سابقه حضور در لیگ برتر را در کارنامه داشته پیرامون تقابل احتمالی با انگلیس در یورو گفت: " عالی خواهد بود و من شخصا دوست دارم که با انگلیس بازی کنم. من از دوران حضور در لیگ برتر انگلیس خاطرات خوبی دارم بنابراین تقابل با آن ها که بازیکنان بسیار خوبی دارند چالش بزرگی محسوب می‌شود."

دیدگاه‌ها