کد خبر : 1760662 | 19 خرداد 1400 ساعت 23:00 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

میشل پلاتینی:

درگیری بین یوفا و اعضای سوپرلیگ خنده دار است

میشل پلاتینی، اسطوره فوتبال فرانسه، درگیری‌های بین اعضای سوپر لیگ و یوفا را امری خنده‌دار تلقی می کند.

درگیری بین یوفا و اعضای سوپرلیگ خنده دار است

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که 12 باشگاه اروپایی آمادگی خود را برای برگزاری مسابقاتی با نام سوپرلیگ اعلام کردند. با این حال بلافاصله این موضوع با فشار رسانه‌ها و مردم روبرو شد تا در فاصله کمتر از دو روز پرونده این پروژه بسته شود.

 

هنوز سه باشگاه رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس از سوپرلیگ کنار نرفته اند و مجازات یوفا برای آنها معلوم نیست. این در حالی است که باشگاه های انگلیسی با جریمه مالی سنگین و کسر امتیاز تعلیقی روبرو شده اند.

 

 

1610429

 

 

میشل پلاتینی، اسطوره فوتبال فرانسه، اکنون به صحبت درباره این درگیری ها پرداخته و می گوید: " درگیری بین اعضای یوفا و اعضای سوپرلیگ خنده دار است زیرا باشگاه ها 50 سال است که می خواهند فرمول مسابقات اروپا را تغییر دهند. مدیران تقریباً آن را مدیریت کرده بودند، سپس این واکنش شدید طرفداران و رسانه ها وجود داشت بنابراین همه چیز به بن بست خورد.

 

مردم و رسانه ها کاری کردند که یوفا قادر به انجام آنها نبود؛ این که همه باشگاه ها را کنار هم نگه دارید. همه باشگاه ها حق دارند یک سوپرلیگ ترتیب دهند و همچنین در تورنمنت های سازمان یافته توسط UEFA و FIFA شرکت کنند. 60 سال پیش L'Equipe بود که ایده جام قهرمانان را داشت، که پس از آن توسط یوفا تصاحب شد."

دیدگاه‌ها