کد خبر : 1760664 | 19 خرداد 1400 ساعت 22:57 | 12K بازدید | 1 دیدگاه

دختران ملی‌پوش ایران، میهمان سفارت بلاروس؛

تیم ملی زنان بلاروس، مردادماه در ورزشگاه آزادی؟

براساس توافقات انجام شده قرار است دیداری دوستانه میان تیم‌های ملی فوتبال زنان ایران و بلاروس در تهران برگزار شود.

تیم ملی زنان بلاروس، مردادماه در ورزشگاه آزادی؟

به گزارش "ورزش سه" شب گذشته و در دیداری دوستانه به میزبانی بابرویسک بلاروس، تیم ملی فوتبال زنان ایران مقابل تیم ملی زنان بلاروس با حساب 6 بر 0 بازی را واگذار کرد و شاگردان ایراندوست در اولین تجربه بازی خود پس از تعطیلی 2.5 ساله دیدارهای تیم ملی فوتبال زنان، نتوانستند نمایش خوبی را در مقابل حریف قدرتمند و مدعی خود داشته باشند؛ هر چند که این مسابقه فرصت خوبی برای شناخت نقاط ضعف تیم ملی بود.

 

پس از پایان مسابقه، موسوی نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال در گفتگویی با "ورزش سه" از میزبانی خوب بلاروسی‌ها تقدیر و قدردانی کرد و هم‌چنین خبر از دیدار احتمالی و دوباره تیم‌های ملی زنان ایران و بلاروس این‌بار به میزبانی تهران داد؛ پیش از این احتمال برگزاری دیدار دوستانه میان تیم‌های ملی زنان ایران و تیم باشگاهی شالروا بلژیک مطرح شده بود و هم‌چنین عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال خبر از تلاش برای برگزاری دیدارهای تیم ملی فوتبال زنان در ورزشگاه آزادی تهران داده بود.

 

1610430

 

اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال زنان ایران به همراه نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال امروز جلسه‌ای در فدراسیون فوتبال بلاروس با نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال و نمایندگان سفارت ایران برگزار کردن؛. در این نشست درخصوص همکاری بیشتر فدراسیون‌ها حاضران در جلسه با یکدیگر بحث و تبادل نظر کردند و مقرر شد تیم ملی فوتبال بلاروس در مردادماه برای انجام دیدار تدارکاتی به ایران سفر کند. همچنین در حوزه تبادلات آموزشی مربیان نیز صحبت های اولیه انجام شد.

 

ضمن آن‌که در این جلسه دعوتی از سوی سفارت ایران در بلاروس انجام گرفت تا کاروان تیم ملی فوتبال زنان ایران فردا میهمان این سفارت‌خانه باشند؛ گفتنی است که شاگردان ایراندوست پس از انجام دومین دیدار تدارکاتی مقابل ازبکستان که جمعه‌شب برگزار خواهد شد، مینسک بلاروس را به مقصد تهران ترک خواهند کرد و به اولین اردوی برون‌مرزی خود پس از سه دور اردوی آماده‌سازی در تهران، پایان می‌دهند.

دیدگاه‌ها