کد خبر : 1760670 | 19 خرداد 1400 ساعت 23:20 | 106.7K بازدید | 2 دیدگاه

یک مقصد غیر منتظره پیش روی فیلیپ کوتینیو

باشگاه مارسی فرانسه به جذب فیلیپ کوتینیو، هافبک برزیلی بارسلونا، علاقه مند است.

یک مقصد غیر منتظره پیش روی فیلیپ کوتینیو

به گزارش "ورزش سه"، ستاره برزیلی در فصل گذشته دائماً با مصدومیت دست و پنجه نرم کرد و آسیب دیدگی او از ناحیه زانو باعث شد که نتواند بازی های زیادی در ترکیب بارسا انجام دهد و روزهای کابوس وار او در نوکمپ همچنان ادامه داشته باشد. این در حالی است که بارسلونا هزینه زیادی برای جذب این بازیکن از لیورپول صرف کرده بود اما هیچ گاه نتوانست انتظارات این تیم و هوادارانش را برآورده کند.

 

شواهد حاکی از آن است که فیلیپ کوتینیو آخرین فصل حضور خود در بارسلونا را پشت سر گذاشته و به نظر می رسد که در نقل و انتقالات تابستانی این تیم را ترک خواهد کرد. در همین ارتباط اکنون رسانه های برزیلی مدعی شده اند که باشگاه مارسی فرانسه به جذب این بازیکن ابراز علاقه نشان داده است.

 

 

1596599

 

 

اما مارسی تنها تیم علاقه مند به جذب فیلیپ کوتینیو محسوب نمی شود. گفته می‌شود که برخی تیم‌های حاضر در لیگ برتر انگلیس از جمله اورتون و آرسنال نیز به جذب این ستاره برزیلی فکر می کند. با این حال مسئله مشخص در مورد فیلیپ کوتینیو این است که بارسا برنامه ای برای حفظ این بازیکن ندارد و به نظر نمی رسد که خودش نیز مایل به باقی ماندن در جمع آبی اناری ها باشد چراکه با توجه به شرایطش بعید به نظر می رسد که او فصل آینده جایی در تیم رونالد کومان داشته باشد.

دیدگاه‌ها