کد خبر : 1760683 | 20 خرداد 1400 ساعت 08:26 | 47.1K بازدید | 4 دیدگاه

پل پوگبا: مقصد بعدی تورین است (عکس)

پل پوگبا، ستاره سابق یوونتوس با پیام عجیب خود در اینستاگرام به شایعات بازگشت به یوونتوس واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا، هافبک فرانسوی و 28 ساله منچستر یونایتد با پیام مبهم خود به کلودیو مارکیزیو، ستاره سابق فوتبال ایتالیا به شایعات و گمانه زنی ها درباره بازگشت احتمالی در فصل تابستان به یوونتوس دامن زده است. در فصل تابستان سال 2016 بود که پل پوگبا با انتقالی 89 میلیون پوندی در آن مقطع لقب گران قیمت ترین بازیکن جهان را از آن خود کرده و از یوونتوس راهی منچستریونایتد شد.

 

حالا یک سال دیگر قرارداد پل پوگبا با شیاطین سرخ تمام می شود و هنوز توافقی در مورد تمدید قرارداد بین طرفین صورت نگرفته است. با توجه به علاقه فراوان مکس آلگری به سبک بازی پل پوگبا و روزهای درخشان این هافبک فرانسوی در تورین، اخبار زیادی در مورد بازگشت این بازیکن به تورین منتشر شده و حالا خود پوگبا در مکالمه کوتاهی با کلودیو مارکیزیو، به نوعی به این شایعات واکنش نشان داده است.

 

پل پوگبا در اینستاگرام در مورد کمپین آدیداس برای ساخت زمین فوتبال برای جوانان پیامی گذاشته و کلودیو مارکیزیو در پاسخ نوشت: "ما به یکی از این زمین های تمرینی در تورین هم نیاز داریم. برگرد، برگرد..."

 

پل پوگبا نیز اگرچه به وضوح می دانست چنین پاسخی موجب افزایش شایعات خواهد شد، در پاسخ نوشت: "خب شاهزاده (لقب مارکیزیو)، مقصد بعدی تورین است."

 

1610450

دیدگاه‌ها