کد خبر : 1760684 | 20 خرداد 1400 ساعت 08:40 | 36.2K بازدید | 2 دیدگاه

سرمربی بعدی تاتنهام مشخص شد؟

اخبار حاکی از توافق پائولو فونسکا، سرمربی سابق رم برای هدایت تاتنهام در سه فصل پیش رو است.

سرمربی بعدی تاتنهام مشخص شد؟

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد بالاخره تکلیف نیمکت اسپرز برای فصل بعد روشن شده و طبق ادعای اسکای اسپورتس ایتالیا، پائولو فونسکا، سرمربی سابق رم فاصله ای تا قبول پیشنهاد تاتنهام نداشته و به زودی هدایت این تیم را با قراردادی سه ساله به عهده می گیرد. به نظر می رسد اخرا فونسکا دو جلسه حضوری با اعضای هیئت مدیره تاتنهام داشته و با این تیم به توافق دست یافته است.

 

1610451

 

این سرمربی پرتغالی و 48 ساله که از سال 2018 تا پایان فصل گذشته هدایت رم را به عهده داشت، در مقطع پایانی فصل دچار تزتزل شده و در نهایت تیمش در رتبه هفتم جدول قرار گرفت. ابتدا اخباری در مورد احتمال حضور آنتونیو کونته، سرمربی سابق و موفق اینتر روی نیمکت تاتنهام وجود داشت، اما طرفین به توافق نرسیدند و در نهایت پائولو فونسکا عهده دار این سمت خواهد شد.

 

جالب اینجاست ژوزه مورینیو، سرمربی سابق تاتنهام جانشین فونسکا روی نیمکت رم شده و در واقع انگار این دو باشگاه سرمربی های خود را با یکدیگر معاوضه کرده اند. همچنین به نظر می رسد فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی سابق یوونتوس به زودی و همزمان با پائولو فونسکا کار خود را در باشگاه تاتنهام آغاز خواهد کرد. فونسکا در بین نامزدهای هدایت اورتون به جای کارلو آنچلوتی نیز قرار داشت، اما به نظر او به زودی کار خود را در لیگ برتر و البته پایتخت انگلیس آغاز خواهد کرد.

دیدگاه‌ها