کد خبر : 1760685 | 20 خرداد 1400 ساعت 09:06 | 115.7K بازدید | 20 دیدگاه

لائوتارو در مسیر نوکمپ؛

رفقای لیونل مسی؛ یکی یکی در راه بارسلونا! (عکس)

لائوتارو مارتیتز، ستاره 23 ساله اینتر یک بار دیگر برای انتقال به بارسلونا ابراز آمادگی کرده است.

رفقای لیونل مسی؛ یکی یکی در راه بارسلونا! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نشریه اسپورت در گزارشی از ابراز آمادگی لائوتارو مارتیتز برای انتقال به نوکمپ صحبت کرده و از تیتر "چشمک لائوتارو به بارسلونا" استفاده کرده است. لائوتارو مارتینز در تابستان سال گذشته در آستانه انتقال به بارسلونا بود، اما شیوع ویروس کرونا شرایط مالی بلوگرانا را دشوار کرده و باعث منتفی شدن این انتقال شد.

 

اما حالا آلخاندرو کامائو، مدیر برنامه لائوتارو دوباره به شایعات در مورد نهایی شدن این انتقال دامن زده است. او در مصاحبه ای گفت: "ابتدا باید مسائل خود را با اینتر حل کنیم، اما کدام بازیکن دوست ندارد برای بارسلونا بازی کند؟ بارسا یکی از بزرگترین باشگاه های جهان است. البته هیچ کس از بارسلونا با من تماس نگرفته است. من رابطه بسیار خوبی با ماتئو آلمانی دارم، اما هیچ صحبتی بین ما نبوده است.

 

1598901

 

برچسب 90 میلیون یورویی برای فروش لائوتارو؟ این رقم اغراق آمیز است، زیرا همه چیز قیمتی منطقی دارد. در نهایت باید ببینیم با توجه به شرایط باشگاه اینتر در بازار تابستانی در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد. البته هنوز باشگاه اینتر با ما در مورد تمایل به فروش لائوتارو در فصل تابستان امسال صحبتی نکرده است."

 

این در حالیست که موقعیت اقتصادی باشگاه اینتر هرگز مساعد نیست و نیاز به فروش حداقل یک بازیکن بزرگ در این باشگاه حس می شود. ابتدا صحبت از قطعی شدن جدایی اشرف حکیمی بود، اما تمایل بارسلونا به جذب لائوتارو مارتیتز می تواند شرایط را تغییر دهد. قرارداد این بازیکن با نراتزوری در تابستان سال 2023 به پایان می رسد و اخبار حاکی از آن که پروسه تمدید قرارداد متوقف شده است. به نظر لائوتارو مارتیتز در انتظار اقدام دوباره بارسلونا است و به همین دلیل فعلا علاقه ای به تمدید با اینتر نشان نداده است.

 

چندی قبل سرخیو آگوئرو، بهترین گلزن تاریخ منچسترسیتی و دوست صمیمی لیونل مسی راهی بارسلونا شد و احتمال دارد خوان لاپورتا به زودی برای جذب یکی دیگر از رفقای نزدیک کاپیتان آرژانتینی خود نیز اقدام کرده و مسی را بیشتر از گذشته به ماندن ترغیب بکند.

 

1610453

دیدگاه‌ها