کد خبر : 1760689 | 20 خرداد 1400 ساعت 09:45 | 63.7K بازدید | 3 دیدگاه

خرید امباپه دشوارتر شد؛

نیمار بلای جان رئال مادرید می شود (عکس)

ماندن نیمار در پاری سن ژرمن باعث شده انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید دشوارتر از قبل شود.

نیمار بلای جان رئال مادرید می شود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مانند تابستان سال های اخیر، امسال نیز رئال مادرید هدف اول خود را جذب کیلیان امباپه قرار داده، اما این پروژه مثل همیشه دشوار است. نشریه آ.اس امروز در گزارشی مدعی شد تمدید قرارداد نیمار با پاری سن ژرمن، شرایط انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید را دشوار ساخته است.

 

ستاره برزیلی خواهان ماندن امباپه شده و با این شرط قراردادش را تمدید کرده که پاری سن ژرمن در فصول آتی ترکیبی در حد موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا در اختیار داشته باشد. ناصر الخلیفی، مالک متمول باشگاه فرانسوی نیز به همین دلیل اخیرا با قدرت از ماندن امباپه صحبت کرده و تاکید کرد هیچ تیمی از نظر جاه طلبی قادر به رقابت با پاری سن ژرمن نیست.

 

1608278

 

ناصر الخلیفی اخیرا در مصاحبه با نشریه اکیپ گفت: من هرگز در مورد جزئیات مذاکرات اطلاعاتی به شما نخواهم داد و تنها چیزی که می توانم بگویم این است که این روند در حال پیشرفت است و من امیدوارم که بتوانیم به یک نقطه مشترک دست پیدا کنم. من مطمئن هستم که امباپه طی چند سال آینده برنده جایزه توپ طلا خواهد شد. کدام باشگاه از نظر جاه طلبی و پروژه می تواند با پاری سن ژرمن رقابت کند؟"

 

این زوج تضمین کننده موفقیت است

 

تقریبا نیمی از 582 گلی که پاری سن ژرمن در چهار سال و پس از ورود نیمار و امباپه به ثمر رسانده ، توسط این دو بازیکن زده شده است. امباپه فرانسوی که در سه فصل اخیر بهترین گلزن لیگ یک بوده است، در این مدت 132 گل به ثمر رسانده و 54 پاس گل داده است. در همین حال نیمار نیز کارنامه 87 گل و 45 پاس گل را به ثبت رسانده است.

 

در 87 بازی مشترک، این دو بازیکن هر کدام 18 پاس گل به یکدیگر داده اند و آمار نیمار در همکاری با امباپه حتی بهتر از لیونل مسی و لوییس سوارز در بارسلونا بوده است. نیمار در همکاری با امباپه، هر 184 دقیقه یک گل، با مسی هر 227 دقیقه و با سوارز هر 258 دقیقه در گلزنی نقش داشته است.

 

1610457

دیدگاه‌ها