کد خبر : 1760690 | 20 خرداد 1400 ساعت 09:52 | 16.8K بازدید | 1 دیدگاه

خورخه ماس:

به حضور لیونل مسی در اینتر میامی خوش‌بین هستم

خورخه ماس، مالک اینتر میامی، به حضور لیونل مسی در این تیم خوشبین است.

به حضور لیونل مسی در اینتر میامی خوش‌بین هستم

به گزارش "ورزش سه"، قرار داد لیونل مسی با باشگاه بارسلونا در پایان ماه ژوئن یعنی تا حدود 20 روز دیگر به پایان می‌رسد. با این حال باشگاه کاتالانی همچنان در حال تلاش برای تمدید قرارداد با این فوق ستاره آرژانتینی است.
از طرفی گزارش‌ها حاکی از آن است که تمدید قرارداد احتمالی مسی شامل حضور او در بارسلونا برای دو فصل دیگر و سپس انتقال به باشگاه اینتر میامی در سال 2023 است.

 

 

1607767

 

 

در همین راستا خورخه ماس، مالک باشگاه اینتر میامی و به‌ نوعی شریک دیوید بکام، نیز به حضور احتمالی مسی در این تیم خوش بین است. او در این باره گفت: "من و دیوید واقعاً سخت کار کرده ایم و آرزو داریم بهترین بازیکنان را به اینجا بیاوریم و لیونل مسی نیز بهترین بازیکن تمام ادوار است.

 

  من خوش بین هستم که مسی با پیراهن اینتر میامی بازی خواهد کرد زیرا فکر می کنم این میراث بزرگترین بازیکن نسل ما را کامل کند و با جاه طلبی صاحبان اینتر میامی برای ساخت یک تیم کلاس جهانی روبرو شود."

 

 

1606021

 

 

گفتنی است در حالی بحث حضور لیونل مسی در اینتر میامی به شکلی جدی مطرح می‌شود که خود او نیز پیش از این برای رقم خوردن این اتفاق ابراز تمایل نشان داده و گفته بود: " همیشه گفته‌ام که دوست دارم از تجربه زندگی و حضور در لیگ آمریکا لذت ببرم. با این حال نمی دانم که چنین اتفاقی رخ خواهد داد یا خیر."

دیدگاه‌ها