کد خبر : 1760692 | 20 خرداد 1400 ساعت 10:23 | 37.6K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی سابق رئال گزینه جانشینی آنچلوتی در اورتون

بر اساس ادعای تلگراف رافا بنیتز یکی از گزینه های هدایت اورتون محسوب می شود.

سرمربی سابق رئال گزینه جانشینی آنچلوتی در اورتون

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که در اتفاقی غیرمنتظره کارلو آنچلوتی به عنوان جانشین زین الدین زیدان در رئال مادرید انتخاب شد و به سانتیاگو برنابئو بازگشت؛ این اتفاق در حالی رخ داد که سرمربی ایتالیایی هنوز با اورتون قرارداد داشت اما نهایتاً هرطور که بود با این باشگاه بر سر فسخ قرارداد و حضور در لوس بلانکوس به توافق رسید.

 

 

1608113

 

 

اما اکنون بحث در مورد جانشین کارلو آنچلوتی در اورتون به یک علامت سوال بزرگ در مرسی ساید تبدیل شده است. از چند گزینه برای حضور روی نیمکت اورتون نام برده شده و حالا تلگراف ادعا می کند که این باشگاه در حال بررسی عقد قرارداد احتمالی با رافا بنیتز است.

 

رافا بنیتز در اوایل سال جاری میلادی و در میان همه گیری شدید ویروس کرونا از سمت خود در باشگاه دالیان چین کناره گیری کرد و گفته می شود که سرمربی سابق رئال مادرید خواهان حضور دوباره در لیگ برتر انگلیس است. این در حالی است که او پیش از این در لیگ برتر حضور در تیم‌هایی نظر لیورپول، چلسی و نیوکاسل را در کارنامه داشته است.

 

 

1565535

 

 

همچنین در این گزارش تلگراف از چند گزینه دیگر برای برعهده گرفتن هدایت اورتون نام برده شده که شامل روبرتو مارتینز،کریستوفر گالتیه و گراهام پاتر می شود.

دیدگاه‌ها