کد خبر : 1760697 | 20 خرداد 1400 ساعت 10:41 | 11.7K بازدید | 2 دیدگاه

راشفورد: واران سرسخت ترین مدافع است

مارکوس راشفورد، ستاره انگلیسی منچستریونایتد به تمجید از رافائل واران، ستاره 28 ساله رئال مادرید پرداخته است.

راشفورد: واران سرسخت ترین مدافع است

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد رافائل واران، مدافع فرانسوی و باتجربه رئال مادرید یک سال دیگر و در تابستان سال 2022 با این تیم تمام می شود و علیرغم تمایل فلورنتینو پرز، هنوز توافقی در مورد تمدید صورت نگرفته است. در صورت عدم رخ دادن این اتفاق، منچستریونایتد یکی از گزینه های مهم انتقال رافائل واران محسوب می شود و مارکوس راشفورد نیز از او به عنوان سرسخت ترین مدافعی نام برده که تا به حال مقابلش بازی کرده است.

 

1610467

 

مارکوس راشفورد گفت: "پاسخ دادن به این سوال واقعا دشوار است. من فکر می کنم دفاع تیمی با دفاعی فردی و رویارویی با یک بازکن کاملا متفاوت است. بعضی از تیم ها به خوبی و به صورت تیمی دفاع می کنند. به عنوان مثال بازیکنان برنلی هر کاری انجام می دهند که دروازه خود را بسته نگه دارند. در چنین مواقعی وقتی قرار به پرس باشد همه بازیکنان حریف به سمت شما می آیند و اگر برنامه تیمی دفاع عمقی و عقب رفتن باشد، باز هم همه بازیکنان این سبک را اجرا می کنند. در چنین شرایطی بازی کردن و یافتن فضا در خط دفاعی حریف کاری دشوار است.

 

اما همچنین مدافعان برجسته ای مانند سرخیو راموس و ویرژیل فن دایک نیز وجود دارند. اما در خاطر دارم که در گذشته یک بار در دیداری دوستانه مقابل رئال مادرید بازی کردیم و گذر از سد رافائل واران واقعا دشوار بود، اما معدود مدافعانی هستند که چنین شرایطی دارند."

دیدگاه‌ها