کد خبر : 1760698 | 20 خرداد 1400 ساعت 10:45 | 27.3K بازدید | 2 دیدگاه

رئال مادرید در انتظار تماس سرخیو راموس(عکس)

مارکا صفحه اصلی امروز خود را به بحث آینده سرخیو راموس در رئال مادرید اختصاص داده است.

به گزارش "ورزش سه"، هفته هاست که صحبت پیرامون آینده کاپیتان و اسطوره باشگاه رئال مادرید یعنی سرخیو راموس به یک دغدغه و نگرانی بزرگ برای هواداران رئال مادرید تبدیل شده است. با این حال گزارش ها حاکی از آن است که رئال مادرید و سرخیو‌ راموس در راه تمدید قرارداد به بن بست رسیده اند و به نوعی اوضاع ناامید کننده به نظر می‌رسد.

 

 

1607954

 


در واقع طی هفته های اخیر بسیاری از رسانه‌های معتبر گزارش دادند که راموس به دنبال عقد قرارداد دو ساله با رئال مادرید شده اما این باشگاه و در راس آن ها فلورنتینو پرز با این مسئله مخالف هستند و خواهان این هستند که ستاره اسپانیایی قراردادی یک ساله به امضا برساند.

 

اما اکنون گفته می شود که سرخیو راموس از مواضع خود پایین آمده و قصد دارد با پیشنهاد رئال مادرید موافقت کند چرا که او می خواهد در این تیم از فوتبال خداحافظی کند. در واقع به نظر می رسد که ال‌کاپیتانو منتظر تماس رئال مادرید است تا با شرایط پیشنهادی آنها قرارداد خود را تمدید کند.

 

در همین راستا مارکا در شماره امروز خود تیتر اصلی اش را به آینده سرخیو راموس اختصاص داده و مدعی شده که برخلاف گزارش ها، اکنون این باشگاه رئال مادرید است که انتظار تماس کاپیتان را می کشد. مارکا با تیتر "اگر راموس می‌خواهد بماند باید تماس بگیرد." به این موضوع اشاره کرده است.

 

 

1610468

 

 

در واقع این نشریه ادعا می‌کند که پیشنهاد آخر رئال‌مادرید یعنی قرارداد یک‌ساله و کاهش 10 درصد دستمزد هم منقضی شده اما لوس بلانکوس در صورت تماس سرخیو راموس برای تمدید قرارداد با این شرایط موافقت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها