کد خبر : 1760708 | 20 خرداد 1400 ساعت 11:46 | 43.9K بازدید | 5 دیدگاه

استراماچونی در الغرافه، او قایدی را می خواهد

دو روزنامه قطری از حضور آندره آ استراماچونی سرمربی سابق استقلال در الغرافه و تمایل او به جذب مهدی قایدی خبر دادند.

استراماچونی در الغرافه، او قایدی را می خواهد

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه الرایة قطر در شماره امروز خود نوشت: مدیریت باشگاه الغرافه تصمیم خود را در مورد جذب یک مربی خارجی برای فصل جدید گرفته که آنها پیش از این با آندره آ استراماچونی مربی ایتالیایی به توافق رسیدند. پیش بینی می شود که استراماچونی در روزهای آینده برای نهایی کردن جزئیات قرارداد خود و قبل از اعلام رسمی تصدی هدایت پلنگ ها، وارد دوحه شود.


مذاکرات با مربی ایتالیایی پس از پایان فصل گذشته و جدایی مربی سابق صربستانی یعنی اسلاویسا جوکانوویچ آغاز شد و در این لیست بیش از یک مربی اروپایی وجود داشت تا اینکه سرانجام مدیریت الغرافه نام مربی ایتالیایی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد.


این مربی 43 ساله در طول فصل 2018-2019 به دلیل ناکامی بزرگ با اسپارتا پراگ و قرار گرفتن در رده پنجم لیگ جمهوری چک، از این تیم جدا شد و مدتی را بیکار بود. آخرین تجربه او حضور در باشگاه استقلال ایران است.

 

1610494


الرایة در ادامه نوشته است: علی رغم حضور نام تعداد زیادی از بازیکنان خارجی روی میز مدیریت، سرانجام هیئت مدیره باشگاه برای مذاکرات رسمی به گروهی از اسامی بسنده کردند خصوصاً از آنجا که اخبار این باشگاه تمایل مدیریت را برای فسخ قرارداد تمامی خارجی ها به جز سوفیان هانی الجزایری را تایید می کند. در میان گزینه های الغرافه، نام هایی نظیر مهدی قایدی بازیکن استقلال ایران دیده می شود.


البته الشرق دیگر روزنامه قطری خبر جذب قایدی را به نقل از رسانه های ایران درج کرده و نوشته است: روزنامه های ایرانی اظهار داشتند که مهدی قایدی بازیکن تیم استقلال مورد نظر باشگاه الغرافه قرار گرفته است تا با او قرارداد ببندد و گزارش ها تایید کردند که مربی ایتالیایی کسی است که از مدیریت الغرافه درخواست جذب قایدی را داده است، خصوصاً از آنجا که او در زمان مربیگری استقلال ایران روی قایدی شناخت خوبی دارد.

دیدگاه‌ها