کد خبر : 1760709 | 20 خرداد 1400 ساعت 11:50 | 46.4K بازدید | 2 دیدگاه

بایرن مونیخ آماده فروش ستاره مورد علاقه یونایتد

مذاکرات بایرن مونیخ و کینگزلی کومان برای تمدید قرارداد به بن‌بست خورده و به نظر می‌رسد که این باشگاه حالا شرایط فروش او را بررسی می کند.

بایرن مونیخ آماده فروش ستاره مورد علاقه یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، زننده گل قهرمانی بایرن مونیخ در فینال چمپیونزلیگ فصل 20-2019 تا سال 2023 با باواریایی ها قرارداد دارد. کینگزلی کومان در فصلی که گذشت نیز نمایش‌های قابل قبولی در ترکیب باواریایی‌ها ارائه داد و طی 29 بازی بوندسلیگا برای این تیم آمار 5 گل و 10 پاس گل را از خود به ثبت رساند.

 

کینگزلی کومان اکنون در اردوی تیم ملی فرانسه به سر می‌برد و به نظر می‌رسد که یکی از مهره‌های اصلی دیدیه شان در مسابقات یورو خواهد بود. با وجود اینکه او تمام تمرکز خود را روی یورو قرار داده اما بحث در مورد آینده این ستاره فرانسوی همچنان داغ دنبال می‌شود.

 

 

1491342

 

 

اخیراً مذاکرات زیادی بین نمایندگان این بازیکن و باشگاه بایرن مونیخ برای تمدید قرارداد صورت گرفته است. با این حال به نظر می رسد که دو طرف بر سر مسائل مالی با یکدیگر توافق ندارند و بایرن حاضر نیست حقوق درخواستی این بازیکن را بپردازد. در همین ارتباط اکنون کریستین فالک، خبرنگار مطرح بیلد، مدعی شده که بایرن بعد از به بن بست خوردن روند مذاکرات برای تمدید قرارداد با کومان، تصمیم گرفته که در صورت دریافت پیشنهاد خوب این بازیکن را به فروش برساند.

 

در حالی بحث جدایی وینگر فرانسوی از بایرن مونیخ قوت گرفته که از ماه ها پیش گفته شد که کومان یکی از اهداف نقل و انتقالاتی منچستریونایتد محسوب می‌شود و به نظر می‌رسد که در صورت جدایی او از بایرن، شیاطین سرخ بیشترین شانس را برای جذب وی خواهند داشت.

دیدگاه‌ها