کد خبر : 1760712 | 20 خرداد 1400 ساعت 11:52 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

در گروه اول رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال ایران؛

رقابت حساس 5 تیم برای صعود به لیگ یک

در آستانه چهار هفته تا پایان رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال ایران، رقابت تنگاتنگی میان مدعیان برای صعود برقرار است.

به گزارش "ورزش سه" هفته بیست و دوم لیگ دو فوتبال ایران شب گذشته در گروه اول نیز به پایان رسید؛ تیم صدرنشین پاس همدان در پایان این هفته نیز توانست به صدرنشینی خود ادامه دهد و هم‌چنین فاصله خود با دیگر مدعیان را حفظ کند. چرا که شاگردان طلایی‌منش در خانه و در مصاف با سپیدرود رشت، با دو گل حریف خود را از پیش‌روی برداشتند تا با 43 امتیاز در صدر جدول گروه دوم باقی بمانند.

 

همدانی‌ها برای صعود مستقیم به لیگ یک، به 6 امتیاز دیگر از 4 مسابقه باقیمانده این فصل نیاز دارند؛ تیم ویستا توربین تهران که یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ یک به شمار می‌رود، شب گذشته در خانه جشنواره‌ای از گل به راه انداخت و توانست با 6 گل، آوالان کامیاران را هم در بکوبد تا با توجه به نیمه تمام ماندن دیدار علم و ادب و محتشم تبریز، موقتا با 37 امتیاز به جایگاه دوم جدول صعود کند.

 

دیدار علم و ادب تبریز و محتشم تبریز در شرایطی نیمه تمام ماند، که بازی در اوقات اضافی نیمه دوم بود اما به یکباره کوبل بازی داوری در حالی‌که محتشم سه بر یک از حریف مدعی خود پیش بود، زمین بازی را ترک کرد تا نتیجه بازی نامعلوم بماند و علم و ادب تبریز با 36 امتیاز از 21 مسابقه به جایگاه سوم جدول رده‌بندی برود.

 

شاگردان فرزاد حسین‌خانی در تیم مس نوین کرمان یکی دیگر از تیم‌هایی هستند که شانس صعود به لیگ یک را دارند و آن‌ها دو بر صفر شب گذشته اسپاد تهران را از پیش‌روی برداشتند تا امیدهایشان برای صعود به مرحله پلی‌آف زنده بماند؛ مسی‌ها با این پیروزی 35 امتیازی شدند. تیم رده پنجمی سپیدرود رشت نیز با شکستی که مقابل صدرنشین گروه متحمل شد، با 32 امتیاز در جایگاه پنجم جدول باقی ماند و شانس آن‌ها برای صعود به حداقل رسید.

 

گفتنی است در پایان رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال ایران، تیم‌های سرگروه در گروه اول و دوم به صورت مستقیما به لیگ یک فصل آینده صعود خواهند کرد و تیم‌های دوم نیز در دیدار پلی‌آف مصاف رو در روی برگزار می‌کنند و تیم برنده به عنوان سومین تیم، راهی فصل آینده رقابت‌های لیگ یک خواهد شد.

دیدگاه‌ها