کد خبر : 1760714 | 20 خرداد 1400 ساعت 11:55 | 21K بازدید | 7 دیدگاه

مهدی ترابی با احتمال جانشینی وحید امیری (عکس)

با توجه به مصدومیت وحید امیری در بازی با بحرین احتمالا در بازی با کامبوج مهدی ترابی از ابتدا در ترکیب تیم ملی به میدان خواهد آمد و البته پست او هافبک چپ خواهد بود در آرایش 2-4-4.

مهدی ترابی با احتمال جانشینی وحید امیری (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهدی ترابی که سازنده ی گل سوم تیم ملی در بازی هنگ کنگ بود بدون شک جانشین شایسته ای برای وحید امیری در خط هافبک خواهد بود. البته نه تنها مهدی ترابی. بلکه دیگر بازیکنانی که در بازی با بحرین روی نیمکت تیم ملی نشستند بازیکنان با کیفیتی بودند و دیدید که بعد از ورود به میدان شرایط بازی تیم ملی را تغییر دادند؛ نمونه اش سامان قدوس.

 

ایران یک تیم خوب درون زمین دارد و یک تیم خوب روی نیمکت و حتی چند بازیکن با کیفیت روی سکوها. تفاوت فنی بین آنها وجود ندارد و این سلیقه ی اسکوچیچ و هم چنین نوع بازی حریف است که منجر به حضور برخی ها در ترکیب اصلی و دیگران روی نیمکت می شود و بدون شک در بازی با کامبوج مهدی ترابی می تواند ثابت کند یک بازیکن تاثیر گذار برای تیم ملی است. همانند اتفاقی که در بازی با هنگ کنگ رخ داد.

 

1610499

 

وحید امیری که با مصدومیت کشیدگی از ناحیه همسترینگ مواجه شده در اردوی تیم ملی حضور دارد و پزشکان تیم ملی تلاش می کنند او را به بازی با عراق برساند. این حساس ترین و آخرین بازی پیش روی تیم ملی است که سه شنبه هفته ی آینده در استادیوم المحرق برگزار می شود.

دیدگاه‌ها