کد خبر : 1760728 | 20 خرداد 1400 ساعت 12:55 | 32.3K بازدید | 2 دیدگاه

میلان فقط در یک صورت ستاره چلسی را جذب می‌کند

میلان تنها در صورت موافقت چلسی با جدایی رایگان الیویه ژیرو این بازیکن را جذب خواهد کرد.

میلان فقط در یک صورت ستاره چلسی را جذب می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، روسونری هفته ها با این ایده که می‌تواند الیویه ژیرو را به شکل رایگان به خدمت بگیرد، در حال مذاکره برای جذب این بازیکن بود اما باشگاه چلسی اخیرا اعلام کرد که آنها بند تمدید قرارداد یک ساله این ستاره فرانسوی را فعال کرده‌اند تا همه چیز وارد فاز پیچیده‌ای شود.

 

این اتفاق در ماه آوریل رخ داد اما نمایندگان مهاجم فرانسوی با آگاهی از تمام این مسائل مذاکرات را با میلان آغاز کرده اند. گزارش ها در ایتالیا حاکی از آن است که نمایندگان ژیرو اطمینان دارند که در صورت دریافت پیشنهاد از خارج از انگلیس، باشگاه چلسی اجازه جدایی رایگان این بازیکن را صادر خواهد کرد. در واقع چلسی تنها در صورت انتقال ژیرو به یک تیم لیگ برتری دیگر مثل وستهام مبلغی را طلب خواهد کرد.

 

 

1563679

 

 

بر اساس ادعای اسکای اسپورتس نمایندگان الیویه ژیرو روز گذشته یک بار دیگر با مسئولان میلان دیدار کردند تا شرایط عقد قرارداد را مورد بررسی قرار دهند. میلان قاطعانه می گوید که تنها در صورت رضایت چلسی برای انتقال رایگان این بازیکن، ژیرو را جذب خواهد کرد اما در عین حال نمایندگان ستاره فرانسوی نیز اطمینان دارند که همه چیز حل خواهد شد.

 

البته تلگراف مدعی شده که ممکن است میلان 3 تا 3.5 میلیون یورو برای جذب ژیرو به چلسی بپردازد اما منابع ایتالیایی هرگونه هزینه نقدی برای نهایی شدن این انتقال را رد کرده‌اند.

دیدگاه‌ها