کد خبر : 1760732 | 20 خرداد 1400 ساعت 13:31 | 39.6K بازدید | 3 دیدگاه

کاوه رضایی و ایفای نقش جدید در تیم ملی (عکس)

کاوه رضایی در فرصت کوتاهی که در بازی با هنگ کنگ به دست آورد موفق به گلزنی نشد و در دیدار با بحرین هم اجازه حضور در میدان را پیدا نکرد.

کاوه رضایی و ایفای نقش جدید در تیم ملی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اما دیدار با کامبوج می تواند یک فرصت تازه برای کاوه رضایی باشد. مهاجمی که فصل موفقی را در تیم شارلروآ سپری کرد. او که در زمان کارلوس کی روش کمتر شانس حضور در اردوی تیم ملی را پیدا می کرد یکی از بازیکنان مورد اعتماد اسکوچیچ است و همان طور که اشاره شد احتمالا در بازی با کامبوج از ابتدا در ترکیب تیم ملی قرار خواهد گرفت. در صورتی که تیم ملی با شیوه ی 2-4-4 همیشگی بازی کند احتمالا کریم انصاری فرد زوج کاوه رضایی در این بازی خواهد بود.

 

بدون شک فرصت های از دست رفته برای کاوه رضایی نه قابل واکاوی است و نه پرداختن به آن سودی برای این مهاجم جنگنده و چارچوب شناس دارد. بهترین نگاه – نگاه خوشبینانه به فرصت هایی است که در اختیار کاوه رضایی قرار می گیرد که با استفاده از آنها می تواند شرایط خود را در تیم ملی تغییر دهد. حداقل اینکه هم چنان به عنوان مهاجم در سایه در ترکیب تیم ملی به میدان خواهد امد.

 

1610529

 

نه تنها کاوه رضایی؛ هر بازیکنی که تعویضی وارد میدان می شود نقش مهمی دارد چرا که با این نیت از روی نیمکت بلند می شود تا برای تغییر جریان بازی در ترکیب تیم قرار گیرد. این موضوع مهمی است که باید مورد توجه کاوه رضایی قرار گیرد. به واقع بازی با کامبوج فرصتی است که تا کاوه رضایی اثبات کند پشت دعوت او به اردوی تیم ملی اندیشه خوابیده است. یک تیم تنها یک یا دو مهاجمی که وارد زمین می شود، نیست. همه آنهایی که روی نیمکت قرار می گیرند جز تیمند و به وقت باید نقش خود را در زمین به خوبی بازی کنند.

دیدگاه‌ها