کد خبر : 1760733 | 20 خرداد 1400 ساعت 13:38 | 24.5K بازدید | 3 دیدگاه

کاری به اما و اگرها و بازی با عراق نداریم؛

اسکوچیچ: هر چه داریم برای بازی با کامبوج می‌گذاریم

سرمربی تیم ملی ایران تاکید کرد که نتیجه بازی با بحرین باید از خاطر بازیکنان، کادر فنی و مجموعه تیم کنار برود و به بازی با عراق هم فکر نکنند.

اسکوچیچ: هر چه داریم برای بازی با کامبوج می‌گذاریم

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر کامبوج با اشاره به مصاف با بحرین گفت: اول از همه چیز صبح بخیر می گویم. دوست دارم پیش از هرچیزی رضایت خودم را از بازی برابر بحرین اعلام کنم که مسابقه بسیار خوبی بود. در حالی که فشار روانی زیادی روی بازیکنان بود، ولی نتیجه خوبی گرفتیم. اما از بازیکنانم می خواهم که آن بازی را فراموش کنند، چون در فوتبال کاری به اتفاقات و خاطرات گذشته نداریم.


سرمربی کروات تیم ملی سپس با اشاره به دیدار برابر کامبوج اضافه کرد: اصلا نمی خواهیم این تیم را دست کم بگیریم. برایشان احترام زیادی قائل هستیم. بازی هایشان را که نگاه می کنم، متوجه می شوم که نتایج‌شان کاری که در زمین انجام می دهند را نشان نمی دهد. در واقع می خواهم بگویم عملکرد آنها بهتر از نتایج‌شان است. از تیمم باز درخواست می کنم که تمرکز زیادی برای این بازی بگذارند و جدیتشان را حفظ کنند. ما برای بردن این بازی آمده ایم. در حالی که احترام زیادی برای کامبوج قائلیم.

 

1610532


سوال اول از دراگان اسکوچیچ در مورد اردوی کیش بود و در این مورد توضیح داد: اردوی خیلی خوبی داشتیم. در طول این مدت تمرینات مرتب و منظمی داشتیم و بازیکنانی که دعوت شده اند، بازیکنان خوب و با کیفیتی هستند و ما هم از آمادگی خوبی برای این بازی برخورداریم. سعی می کنیم به بهترین شکل نماینده ایران باشیم. هر چیزی در توان داریم برای این بازی خواهیم گذاشت. مهم نیست مقابل چه تیمی بازی داریم؛ همیشه با توان صد درصدی بازی می کنیم.


سوال دیگری از سرمربی تیم ملی در رابطه با اهمیت پیروزی مقابل کامبوج و تاثیر آن در جدول رده بندی مسابقات بود. اسکوچیچ در پاسخ به این سوال گفت: ما برای این آمده ایم که حداکثر امتیازات را بگیریم و کاری به محاسبات و اما و اگرها نداریم و اینکه چه اتفاقاتی در آینده رخ خواهد داد. تمام بازیکنان، کادر فنی و مجموعه تیم ملی در حال حاضر باید تمرکزشان روی بازی با کامبوج باشد. از آنها می خواهم بازی با عراق و اما و اگرهای احتمالی را فراموش کنند. هر چه داریم را برای این بازی می گذاریم و حداکثر امتیازات را می خواهیم.

دیدگاه‌ها