کد خبر : 1760734 | 20 خرداد 1400 ساعت 13:40 | 44.4K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش هنگ کنگ به مثبت شدن تست یکی از عراقی‌ها

رئیس اتحادیه فوتبال هنگ کنگ به ابتلای یکی از بازیکنان عراق به کرونا واکنش نشان داد.

واکنش هنگ کنگ به مثبت شدن تست یکی از عراقی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، هنگ کنگ جمعه شب در ادامه مسابقات خود در چارچوب مرحله مقدماتی رقابت های جام جهانی 2022 به مصاف عراق صدرنشین خواهد رفت. این اتفاق در حالی رخ خواهد داد که پیش از این تست کرونای یکی از بازیکنان عراق مثبت شده و همین موضوع نگرانی‌هایی را ایجاد کرده است.

 

پوی کوان کای، رئیس اتحادیه فوتبال هنگ کنگ در این باره گفت: "به ما گفتند که بازیکن عراقی در بدو ورود به فرودگاه بحرین آزمایش مثبتی داشته و از آن زمان قرنطینه شده است. این بازیکن با هیچ یک از اعضای تیم هنگ کنگ در هتل ارتباطی ندارد بنابراین نگرانی کمتری برای ما ایجاد کرده است.

 

 

1610533

 

 

البته، شما نمی توانید این احتمال را که این بازیکن عراقی شاید قبل از قرنطینه شدن هم تیمی های خود را آلوده کرده و این که بازیکنان هنگ کنگ تحت تأثیر قرار بگیرند را رد کنید. اما این از کنترل ما خارج است و ما باید به برگزارکنندگان اعتماد کنیم تا یک محیط امن را برای همه تیم های حاضر فراهم کنیم."

 

البته سخنگوی تیم هنگ کنگ تاکید کرده که هیچ بازیکن دیگر عراق علائم کرونا ندارد بنابراین بازی آنها با صدرنشین گروه در زمان مقرر برگزار خواهد شد.

او گفت: "ما فقط می توانیم از بازیکنان بخواهیم که بهداشت شخصی خود را رعایت کنند، همیشه دست های خود را بشویند و ماسک صورت را در صورت لزوم بزنند."
او همچنین اضافه کرد که بازیکنان هنگ کنگ دوباره امروز تست کرونا خواهند داد.

 

همچنین فونگ هینگ ووا، مدافع تیم ملی هنگ کنگ که مقابل ایران به میدان رفت، می‌گوید که آنها خیلی نگران نیستند و چشم به بهبود عملکرد خود در بازی پیش رو مقابل عراق دارند. او گفت: " اول ما کمی نگران بودیم زیرا در هتل با بازیکنان زیادی روبرو شدیم که ماسک نداشتند اما بعد به ما گفتند که بازیکن آلوده با تیم به هتل نیامده و حالمان بهتر است. البته ما هنوز هم باید  بهداشت شخصی را رعایت و از خود محافظت کنیم. ما بعد از بازی اول درک بهتری در بین بازیکنان داریم و می توانیم انتظار عملکرد بهتری مقابل عراق را داشته باشیم."



گفتنی است عراق با 14 امتیاز از شش مسابقه در صدر جدول گروه C رقابت های بزرگ دارد و تیم های ایران و بحرین با دو امتیاز کمتر در رده های بعدی قرار دارند. همچنین لازم به ذکر است که تیمهای برتر هر گروه به همراه پنج تیم برتر دوم به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی صعود خواهند کرد.

دیدگاه‌ها