کد خبر : 1760737 | 20 خرداد 1400 ساعت 13:50 | 21.5K بازدید | 2 دیدگاه

دیوید جیمز:

دخیا نه، هندرسون باید شماره یک منچستر‌یونایتد باشد

دیوید جیمز، دروازه بان سابق تیم ملی انگلیس، معتقد است که اوله گنار سولسشر باید از این پس از دین هندرسون به عنوان گلر شماره یک خود استفاده کند.

دخیا نه، هندرسون باید شماره یک منچستر‌یونایتد باشد

به گزارش "ورزش سه"، دین هندرسون بعد از عملکرد فوق‌العاده در شفیلدیونایتد اولدترافورد بازگشت و از آن زمان تا به حال سرمربی شیاطین سرخ با یک چالش بزرگ برای انتخاب دروازه بان شماره یک خود از بین او و داوید دخیا مواجه بوده است.

 

اوله کنار سولسشر اخیراً تصمیم گرفته بود که در رقابت‌های لیگ اروپا از داوید دخیا و در لیگ برتر انگلیس از هندرسون استفاده کند اما دروازه بان سابق تیم ملی انگلیس معتقد است که هندرسون باید گلر شماره یک شیاطین سرخ باشد.

 

 

1574037

 

 

دیوید جیمز در این باره گفت: "  من دین هندرسون را انتخاب می کنم. او 23 ساله است و در شفیلد یونایتد و بعد از آن منچستریونایتد نشان داد که می تواند در لیگ برتر انگلیس بازی کند. در واقع من معتقدم که توانایی بالقوه او از چیزی که داوید دخیا ارائه می دهد خیلی بیشتر است.

 

دخیا دروازه بان بدی نیست و ما هم درباره این مسئله بحث نمی کنیم. من فقط از دید یک سرمربی صحبت می‌کنم و معتقدم که شما باید تصمیمی بگیرید که در حرکت رو به جلوی باشگاه موثر باشد. دخیا برای منچستر یونایتد بسیار خارق العاده بوده است اما ادامه عملکرد در آن سطح بسیار دشوار است. من فکر می‌کنم منچستریونایتد با دین هندرسون فرصت حرکتی رو به جلو خواهد داشت."

دیدگاه‌ها